Jessey is verkouden, zooo zielig! Ze is nog geen 3 weken oud, en ik weet niet goed wat ik er mee aan moet… Ze heeft haar neusje verstopt en kan daardoor moeilijk de fles drinken. Ze ademd ook door haar mondje, en de traantjes lopen steeds uit haar oogjes, het arme schaapje ziet er niet uit!
Ik heb de huisartsenpost al gebeld, en ik mocht haar een zoutoplossing spray geven… Hebben we net gedaan na een badje met zwitsal eucaliptus, en zo kon ze haar flesje leeg drinken, maar het zit daarna direct weer vast! Ik vind het ook doodeng en heel sneu om die spray in dat kleine neusje te spuiten!
Joey was voor het eerst ziek toen hij al 4 maanden was, dus met zo’n kleine zieke baby heb ik geen ervaring… Joey kreeg van mij een open gesneden uit op zijn slaapkamer, en dat hielp goed, zou dat bij Jessey ook al mogen? Of is dat te sterk voor zo’n kleintje?
En heeft iemand verder nog tips om het wat makkelijker voor haar et maken?
Joey is trouwens ook verkouden, ze heeft het waarschijnlijk van hem… Het verschil is alleen dat de snottebellen er uit lopen bij Joey, en bij Jessey zit het vast!