Bijna 3 maanden zwanger


#1

hallo , ik ben leen , en momenteel ben ik nog maar 14 jaar,  binnen een maand word ik 15,

En ben aan de weet gekomen dat ik zwanger ben , het was toch wel even schrikken ,

gelukkig dat ik goede ouders heb en een goede familie , anders had ik het nu niet zo goed !

Ik heb besloten het kindje te houden , en er voor te zorgen samen met mijn mama , en natuurlijk

mijn vriend ! x Ik hoop dat alles goed gaat gaan , maar waarschuw andere die ook nog zo jong zijn

en die iets van hun leven kunnen maken ,

maa ik denk dat ik er zeker geen spijt van ga krijgen !

Als er meisjes zijn die dit ook aan de hand hebbe mr rond mijn leeftijd ,

je mag me altijd een email sturen of msn

leentje_706@hotmail.com


#2

Ik ben anouck, kben 16 en nu 19 weken zwanger van een klein jongetje

mijn msn is zotteke_22@hotmail.com, als je wil moet je me maar toevoegen

xxx


#3

ik ben ben zelf 23 jaar en ben nu  bijna 4 maanden zwanger.

ik weet niet hou oud je vriend is.

maar ik persoonlijk had wel 6 x nagedacht of ik het kind op die leeftijd echt wel zou willen houden. want ik kan veel meiden die voor hun 18de een kindje kregen. maar de meesten hadden toch wel spijt. als ik mijn leven over mocht doen had ik het zeker gedaan. hoor het ze nog zeggen.

maar goed ik hoop dat je echt geen spijt krijgt en dat je evengoed je opleiding kan afmaken. verders wens ik je alle sterkte toe. met je zwanger schap.

ik hoop ook dat je vriend ook bij je blijft en dat je er veel steun aan hem mag hebben. veel praten enzo met hem. over jou gevoelens en ook over zijn gevoelens.

met vriendelijke groet

mirella


#4

ik heb je toegevoegd op me msn loves_14_9@hotmail.com

ik benzelf nu 16 en 28 wk zwanger van me eerste

we kunnen wel gaan kletsen als je het wil

groetjes mariska