Bijna 2 jaar

Owen wordt eind van de maand 2 jaar en ik weet denk ik wel wat voor cadeautje we gaan kopen maat blijf het moeilijk vinden want wil wat geven waar die ook echt wat aan heeft.
Wat hebben jullie je kinderen gegeven voor hun tweede verjaardag.

Wij hebben Rico een schoolbord gegeven, hij was er ontzettend blij mee (en nog steeds) hij kreeg er gekleurde krijtjes bij en magneetjes.

Wij hebben een duplo bak gekocht met grondplaten waar hij op kan bouwen. Nu al een groot succes! En daar kan ie nog jaren plezier van hebben.

Van z’n opa en oma heeft ie een motor op accu gekregen, vind ie ook helemaal geweldig.

Waar zit je zelf aan te denken voor Owen?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

z, n politie auto voor buiten met z n dakje er boven van litte tike waar die zekf kan sturen en met z n voeten vorouit moet komen.

Maar ik ben er nog niet helemaal over uit want duplo vidn die ook helemaal leuk en de treinbaan van tomas de trein met de treintjes.

Klei, helemaal leuk. Van Play Doh, volgens mij.

Groetjes,
M

@bakmama, leuk dat Smartmax. Dat ga ik onthouden.

Groetjes,
M

een fiets (zo’n balanseer ding!) die zijn echt geweldig! Dat zou mijn keuze zijn. J heeft er 1 en speelt er al 1 jaar op en word er nog niet moe van is het geld dubbel en dwars waard!

Pippy is halverwege de maand jarig, en aangezien ze helemaal uit haar dak gaat met sesamstraat (en pino overal mee naar toe sleept) hebben we nu ongeveer de hele ’ cast ’ van sesamstraat voor haar verjaardag aangeschaft…
weet al wat ze van de rest krijgt, want ik heb wel een beetje gericht kadootjes gevraagd, van opa krijgt ze een driewielert…van oma krijgt ze een nwe fietsstoel, want die breekt nog een keer af, daar is ze nu echt te groot voor aan het worden, van onze vrienden, krijgt ze zo’n speelhuissie voor in de tuin, van mijn schoonbroertje en zussie een ’ oefenzwemband’ …en de rest, weet ik nie… maar da zien we wel hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Wij geven een glijbaan voor Senne d’r verjaardag de 19e juli.
Ze heeft hem al gekregen deze week, omdat we vakantie hebben en het nu al lekker weer is.

Verderf krijgt ze een keukentje en een nieuw zwembadje…

Groetjes van Sascha en Senne

We zijn er denk ik uit het wordt z,n loopfiets wat die met die voeten moet lopen om vooruit te komen.
Iemand hier ervaring mee ??

Ja ook super hoor!
Jasper heeft thuis niet zo’n loopfiets, maar bij het KDV zit hij er het liefst de hele dag op. Hij kan er prima op vooruit komen!
Koop dan alleen ook nog even schoenbeschermers…

Groetjes Carolien.

@ mama van jasper
Jasper is ook net twee geworden toch, ik denk ook gewoon dat owen dat ook harstikke leuk zal vinden.
En die schoenbeschermers ik trek hem wel oude schoenen aan hihih

@sandra82
Een loopfiets is helemaal geweldig. Marijn heeft er al nieuwe banden om gekregen dus dat zegt genoeg.
Het is heel goed voor hun evenwicht en als het goed is leert hij tegen die tijd dat hij op een fiets met zijwielen kan zo fietsen zonder zijwielen.
We hebben ze er bij Marijn afgehaald en hij fietst er zo op weg.

Let er wel op wat voor loopfiets je koopt!
Seth heeft er namelijk ook één, maar hij past er nogsteeds niet goed op, zodat hij voldoende evenwicht heeft.
Dus let er op dat hij voor vanaf 2 jaar is, oid.

Liefs, Anne

ik heb er 1 gezien waarbij je het zadel kunt verstellen net als bij een fiets.

Hoelang zou een kindje daar op kunnen wie weet dat of heeft enig idee.

Ik heb er zo een, van het merk MIO geloof ik (even google) dat is een houten frame, en kun je op 3 hoogte het zadeltje verstellen, echt ideaal!

SEO was het trouwens
Ik heb gegoogled op houtenloopfiets (die hebben wij als voorloper)
voorbeelden;

http://baby.marktplaza.nl/images/medium/46/12529446.jpg

http://www.newtoys.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/135x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/o/houten_loopfiets_ernie_sesamstraat_fiets_1.jpg

http://baby.marktplaza.nl/images/medium/22/12529422.jpg

http://www.kids.nl/images/thmb/27__3082739476.jpg

@sandra82, hier een loopfiets van Kokua. Check maar even via Google. Superfietsjes.
Met een beetje mazzel fietst 'ie straks zo weg op een fiets zonder zijwieltjes,
het is echt top voor z’n evenwicht. En hij kan er nog jaren mee doen, want het
zadel is behoorlijk in hoogte verstelbaar.

Groetjes,
M

Wij hebben Tim een glijbaan gegeven voor zijn 2e verjaardag!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ja klopt, Jasper is ook net twee.
Een prima cadeau hoor, ik had jasper een keer mee naar de Bsmit en toen zette ik hem op een loopmotor (in de veronderstelling dat het nieuw voor hem was) nou die liep er als een speer mee vandoor. Maar hij bleek op het kdv al geoefend te hebben!

Groetjes Carolien.