Bijna 1

Aan het aftellen voor Jaspers eerste verjaardag…
Best een beetje spannend, uitnodigingskaartjes gemaakt, slingers in huis gehaald, mooie foto voor straks op de taart. Nu nog iets origineels verzinnen om te trakteren bij de dagopvang… Maar hoe meer ik met z’n verjaardag bezig ben, hoe meer ik ook terug denk aan de tijd waarin hij nog zo klein was, want wat gaat het snel!!! Ik kan echt nog helemaal mezelf verliezen bij foto’s en video’s van de eerste maanden, dat kleine mannetje in de couveuse, onze blijdschap toen hij thuis kwam, de ongecontroleerde bewegingen, grimassen met het gezicht, lekker slapen op je buik… Eigenlijk wil ik best nog even vasthouden aan de babytijd, maar ja, dat gaat niet he?! Maar gelukkig is ook heel bijzonder en mooi om te zien hoe dat heerlijke kleine mannetje steeds meer een echt mensje met een eigen karaktertje en willetje wordt! Gisteren zat ik naast hem op het speelkleed en toen drukte hij zo z’n hoofdje tegen me aan, armpje om de mijne, een echt knuffeltje…wat een schat!

Wilde het gewoon even delen,
Mocht iemand nog een origineel idee voor een traktatie hebben, laat het me dan nog even weten!

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

Wat leuk, alvast gefeliciteerd! Wanneer is Jasper jarig? Veel plezier alvast!

Erik wordt aankomende dinsdag alweer 2 jaar. Wat jij nu allemaal hebt, had ik niet toen hij 1 werd. Toen was ik vooral blij dat de babytijd voorbij was…vond dat om allerhande redenen een zware tijd. Maar nu hij 2 wordt…nu ben ik wél sentimenteel. Ze worden snel groot hè?!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

De 21ste is ie jarig, vorig jaar vaderdag
en ja ze worden zeker snel groot!

Ik vond vooral het eerste half jaar pittig, daarna ging het steeds beter en konden we echt gaan genieten, maar vervolgens ging voor mijn gevoel de tijd ook een keer zo snel! Voor een deel ben ik ook wel blij dat de babytijd voor bij is, alle dingen die hij nu alweer leert en kan…maar er zijn ook zeker dingen die ik zal missen (of eigenlijk al mis want het echte baby zijn dat is er natuurlijk al een tijdje vanaf).

Dus bij jullie a.s. dinsdag feest! Ook alvast gefeliciteerd, en een gezellige dag gewenst! (het is maar de hopen dat die sentimentele buien niet met elk jaar erger worden, hihi )

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Dat hoop ik ook niet, haha. Dank je! En jullie ook alvast veel plezier de 21e, hopelijk is het dan net zulk mooi weer als dit weekend.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker