morgenochtend heb ik een afspraak bij een peuterspeelzaal
waar moet ik nou echt op letten??
kort maar krachtig hihi
before you judge me, try hard to love me
Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 16 Sep 2010 10:18:29
morgenochtend heb ik een afspraak bij een peuterspeelzaal
waar moet ik nou echt op letten??
kort maar krachtig hihi
Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 16 Sep 2010 10:18:29
Of het schoon en veilig is als eerst. Hoe de kindjes zijn. Zijn ze lekker aan het spelen of heb je het idee dat ze er niet op hun gemak zijn. Hoe de leiding op je over komt. Heb je het idee dat je inspraak hebt of dat hun wil wet is. Of het er gezellig uitziet. En of het ook klikt met de leidsters. Wat hun idee is met jou kind, kwa spelen en educatie. Waarschijnlijk ben ik nog wat vergeten maar dat mogen de andere mamma’s aanvullen
Groetjes,
Michèle
als je gevoel zegt , dit is goed
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
oke bedankt voor de tips
op de site zag het er allemaal leuk uit en ook de activiteiten waren duidelijk
ik kan haast niet geloven dat ik deze stap echt ga zetten want had nooit van mijn leven gedacht dat ik een van mijn kinderen naar zoiets zou sturen maar hij is er gewoon aan toe en zijn spraakachterstand , hoewel hij nu flink vooruit gaat met de dag, zal daar wellicht wat sneller voorbij zijn althans als ik de logepediste kan geloven
iig we gaan morgen maar eens kijken en hopen dat hij het er naar zijn zin gaat krijgen en dat ikzelf ook de rust er in vind
Super dat jullie dit hebben besloten, ik hoop dat het goed voelt en als dat zo is dan zal jij er ook sneller vrede mee kunnen hebben
Groetjes,
M
nou we zijn geweest en het zag er super uit heel schoon heel overzichtelijk er zijn op de dagen die ik wil gebruiken 3 vaste juffen en twee stagaires dus controlle genoeg.
de kleine had vrij snel een speelmaatje gevonden en wilde niet mee naar huis haha
we worden binnenkort gebeld om de dagen in te plannen en on te kijken vanaf wanneer hij terecht kan dus wat dat betreft ben ik heel tevreden en zie ik het wel zitten om hem daar twee keer in de week achter te laten.
kwa gevoel zit het goed en hoewel het naturlijk wennen gaat ben ik ervan overtuigd dat hij het komende jaar het er wel naar zijn zin gaat krijgen
eigelijk niks negatiefs over te zeggen hihi miss had ik dat stiekem een beetje gehoopt zodat ik hem thuis kon houden hahaha maar nee ik weet dat dit goed zit en dat het goed gaat komen dus binnekort twee ochtende in de week MAMA TIJD hahaha lekker doen waar ik normaal niet aan toe kom hihihi
Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 16 Sep 2010 10:47:06
Je zult zien dat hij het heerlijk vind en dat jij nog steeds tijd te kort komt
Groetjes,
Michèle
ja indd het is voornamlijk vrij spelen alleen om half 10 gaan ze in de kring samen zingen en dansen of leest de juf een boekje voor om 10 gaan ze eten en drinken en dan weer gewoon vrij spelen.
de eerste 5 minuten was hij heel onzeker en ging een hoekje voor zichzelf opzoeken dat vond ik wel sneu maar al gauw ontdekte hij het keukentje en ging hij daar aan de slag ineens stonden er 4 kinderen om hem heen en begon hij voorzichtig te lachen en toen zag je dat hij zich steeds meer op zijn gemak voelde en zichzelf werd
het voordeel vind ik ook dat je hem vanaf half negen kan brengen en de moeders tot 9 uur kunnen blijven dat vind ik echt heel fijn!
en indd het stil zitten en regeltjes volgen dat komt op school wel