Bij jullie ook zolang tussen cb?

Moeten jullie ook pas als je met 6 maanden naar het cb bent geweest pas weer met 11 maanden?
Hier wel zijn er 2 tussen uitgevallen (bezoeken dus) ivm bezuinigen vindt dat wel heel erg lang op deze leeftijd. KUnt altijd wel bellen voor een afspraak maar toch.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

is dat overal zo dan?
morgen moet ik weer met ruben naar cb…krijgt ie weer een prikje…
zal mij benieuwen hoeveel hij nu weegt en hoe lang hij is…
en het benieuwd me nog meer wat zei er van zeggen…de vorige keer dronk ie teveel( is nu normaal met behulp van friso extra)
en was ie te groot en te zwaar en hij vertikte het om op zijn buik te liggen en zijn hoofd op te tillen…
dat gaat nu redelijk goed, ook al wil ie dat niet al te lang…
hij laat nog wel zijn hoofd hangen als je hem aan zijn handjes optrekt…hij heeft het een keer goed gedaan en zijn hoofd “meegenomen”…
dus daar zal het nu wel over gaan…

groetjes!!

karin

Hier niet, wij zijn vorige maand nog geweest (met 8 maanden dus). En dan nu met 11 maanden weer. Ach joh, wees blij!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

weet je wat ik altijd vind van hetcb…
je moet er heen als het niet nodig is, en zodra je kind mag eten en drinken etc, een enorme ontwikkeling doormaakt, hoef je er ineens 5 maand niet naartoe… terwijl je dan juist tegen vragen aanloopt

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Juist Kimmetje dat vind ik dus ook nu kan ik alles zelf uit gaan vogelen met zijn voeding maar goed is gelukkig niet mijn eerste.
Hier is het cb gelukkig niet zeikerig hahahaha. Zijn juist heel makkelijk
Had bij mijn oudste wel andere ervaringen

Groetjes Michelle

Hier hebben we gelukkig ook een erg prettig CB. Geven goede adviezen en zeuren nergens over. Vind het idd ook wel vreemd dat er zolang tussen de afspraken zit. Zeker omdat je vanaf 7 maanden brood mag geven, een toetje vanaf 9 maanden en er mogen weer flessen af. Veel veranderingen dus. Wij moesten met 5,5 maand, 7 maanden, 9 maanden en nu weer met 11 maanden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier dus de 7 en 9 maanden eraf vanwege bezuinigingen. Wel raar die andere adviezen allemaal, gister geweest en mag met brood beginnen. Over een toetje hebben ze het niet gehad dus dat moet je zelf maar weer uitzoeken hahhaha. Tis goed dat ik hier schema’s ed op kan doen

Groetjes Michelle

Hier dus de 7 en 9 maanden eraf vanwege bezuinigingen. Wel raar die andere adviezen allemaal, gister geweest en mag met brood beginnen. Over een toetje hebben ze het niet gehad dus dat moet je zelf maar weer uitzoeken hahhaha. Tis goed dat ik hier schema’s ed op kan doen

Groetjes Michelle

hier zijn ze over het algemeen ook wel aardig maar er zitten er een paar tussen die ik wel kan schieten…i
k moet dus zometeen ff heen met ruben, en het zal mij benieuwen bij wie ik terecht kom…
dan krijgt mijn arme drommel weer prikjes…de zielepiet…

groetjes!!

karin