Bij gyno geweest

Weer voor controle, wegen, bloeddruk, uitslagen bloedonderzoek zal er allemaal goed uit, luisteren hartje wilde niet lukken had ze al gezegt kan nog wat vroeg zijn maar toch maar je je gelijk druk maar gelukkig zei de gyno we maken gewoon even een echo ben je uit je onzekerheid want pff voelde de trannen al lopen de gekste dingen vliegen gelijk dor je hoofd stel dit stel dat, maar gelukkig alles zag er goed uit hartje klopte en het was zelfs als rondjes aan het zwemmen. ik heb met jordy zo veel echo’s gehad het is en blijft een wonder dat je je kindje kan zien zwemmen en nu al 10 weken en 6 dagen alles er op en er aan zit handjes en voetjes we zagen het allemaal Tries is weer blij en ook jordy heeft zijn broertje of zusje gezien al snapt ie er niks van hahahah

Tries

Nou gaaf meid!! Ik zou ook niet gerust zijn als ik het hartje niet kon horen, je weet wel dat die uk zich kan verstoppen, maar het voelt niet lekker.
Nou een echo geeft je dan weer geruststelling!! Nou lekker genieten vcan je zwangerschap, ben benieuwd wat voor lief klein kroelie er bij jullie bij gaat komen, duurt nog ff hihi…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

super tries,

krijg gewoon weer kippevel.
lekker gevoel is dat he ?

En nu hup nog meer genieten.
en doe het lekker rustig aan meis…
dikke kus

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

hee tries,super weer he,en een echo.
daar kan je er niet genoeg van krijgen,je kindje zien bewegen.

nou meis geniet lekker

groetjes bianca

Hoi Tries,

Ik ben blij voor je dat het goed gaat! Mooi he, zoals het al compleet is, zo vroeg in de zwangerschap, blijft een wonder hoor…

liefs Mo

M. Versteegh

haaaaaaai

Goedzo kleine! Vooral lekker door blijven groeien in mamma’s buikje, dat je maar een grote meid of jongen mag worden he. Kun je straks gezellie met je grote broer stoeien. Oh ja, zachtjes he met mamma, niet te hard gaan schoppen straks hoor, anders doe je mammie auw.

Suus (Faye/19-08-1976)
mammie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).