Ik wens je alvast een hele fijne terug reis want ik weet niet of je nog komt kijken hier. Dat je maar lekker vlot weer in het kikkerlandje bent en alles heel soepel mag gaan voor je. Succes en sterkte, je bent bijna weer thuis.
Bieb
Ja Bieb komt weer naar huis
Ene voor mijn bevalling he hahaha
Hele goeie reis voor jullie
EN doe het rustig aan
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
welkom thuis bieb ,oja . ben je wel weg geweest hihiihihh flau grapje .he he lekker thuis ,kan me heel goed voorstellen .nou gooie de wasmachiene vol en ga even lekker luieren .en we horen je weer
groetjes marielle mama van
10-10-01
We zijn net weer thuis.
Ben behoorlijk kapot (vanaf gisterenochtend wakker) en de terugreis viel niet mee vergeleken met de heenreis.
Ik ga nu ff liggen en ben dr vanavond ofzo wel weer
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Fijn dat je weer thuis bent. Rust maar lekker uit. Ben je straks weer fit.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Welkom thuis
En rust maar lekker uit hoor
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
PFFFFFFFFFF en vandaag nog je open huis en dan kun je hopelijk weer wat rustig aan doen. Succes vandaag.
Ja idd, open huis, pffff
Eerste mensen zijn al geweest en Peet is nog weg (die moest nog wat regelen)
Hij is zo thuis als het goed is, want we weten dat er zowiezo nog mensen komen (die stonden hier gisteren namelijk al)
En ik heb buikpijn zeg, pff…En dan ff het hele huis laten zien, blegh.
Sorry hoor, maar vandaag nog echt geen puf eigenlijk
Steef was trouwens helemaal bekaf
Hij sliep gisteren om half 7 (binnen één minuut!!) en om kwart voor 10 vanmorgen moest ik hem jammer genoeg toch echt wakker maken (open huis begon om 10 uur)
Nou, ikke ga ff gauw wat eten want die mensen zouden na 11 uur komen.
Ben dr vandaag ergens wel weer.
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
hey bieb welkom thuis terug,wat ellendig voor je dat je vandaag ook nog net je huyis moet laten bezichtigen,kan me voorstellen dat je helemaal k^pot bent! ik hoop voor je dat je tussenin nog wat kan rusten!!
liefs jessica, &