Bieb, oepssssssss

blijkbaar geen internet blijkt te hebben tot MAANDAG !!! Whahahahahaha foutje, ze dachten met het omzetten van hun telefoon, het internet meteen mee zou gaan. Bleek dus effe niet, ahummmmm. Dus Biebje is hard gaan verhuizen, heeft Kaya een dag moeten missen, zat in de avond in dr uppie en Boehoeeeeee dus geen ikke ben. Ik heb dr effe lekker gebeld. Ze wonen nu in het nieuwe huis, heerlijk rustig de boel al zowat lekker aan de kant ( snel gegaan hoor ). Het oude huis is nog een beetje een troeppie, maar dat komt wel goed. Het dagje uitbesteden van de kleine Kaya was prima verlopen, behalve dan dat Biebje dr vreselijk miste( zo herkenbaar en logisch ) en dubbel zo hard heeft gewerkt om maar niet aan dr te denken.
Heb dr gevraagd lekker veel foto`s voor ons te maken omdat ze toch niet kan internetten. ( zal mij eens benieuwen of ze niet ergens anders een pc met internet vind voor maandag )
Nou Bieb, tot gauw meiske.

oooh jee dat wordt afkicken denk ik.
ze wordt nu vast ingehaald!!!
fijn dat ze te plek zitten, heerlijk!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

quote:
Ingehaald???? Dat redden wij na 3 weken vakantie nog niet eens.

hihihi daarom is ze ook ons opper bieb op deze site!

quote:
Heb dr gevraagd lekker veel foto`s voor ons te maken omdat ze toch niet kan internetten

aaaahh dat is goed! die zal het wel lastig hebben geen ikkebennen tot maandag…brrrr wat voor afkickverschijnselen zal ze moeten doorstaan tot dan? moet verschrikkelijk zijn! hihi
algoed dat ze zich al wat thuis voelt daar in haar nieuw nestje! mocht het zijn dat je haar nog te horen krijgt, doe haar vele groetjes en zeg dat we aan haar denken en blij zijn dat wij die afkickverschijnselen niet hoeven te doorstaan!hihi

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

ooh arme bieb!!
Hoe gaat ze dit overleven!!!
Als je haar spreekt, doe haar dan de groetjes!!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

wow, gewoon 1 WEEK geen internet??
ik denk dat ze deze wel ergens een pc met internet gaat vinden hoor hihihi arme bieb
fijn voor haar dat alles zo soepel verlopen is en dat alles al zo snel aan kant is.
heerlijk hoor.
doe haar zeker de groeten van ons en wens haar sterkte zonder internet.

Groetjes Christa, mama van

afkick verschijnselen zal ze krijgen maar heeft ze goeie reden erg veel foto’s van Stephan en Kaya te maken

groetjes Kim, mama van

en

Oeiiii…dat word een lange week.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Oeioei, hoe zou het nou met Bieb zijn…
Grote ogen met een verdwaasde blik, zoekend naar enig houvast in de vorm van internet…
Arme Bieb, maar gelukkig is er altijd wel een internetcafé of een kennis met internet in de buurt, ze hoeft niet te wanhopen

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Wat zal die blij zijn als het maandag is!!!

Tessie

Ohhh jeee dat wordt afkicken inderdaad…

Tries

Ach arme Bieb,

Tja, toch afkicken (hihihihi).

Groetjes,

Diana moeder van Daan

wat zal ze met trillende vingers zitten!!!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Zal ik het dan van de positieve kant bekijken

Ze mist ikkeben vast heel erg maar ze heeft haar handen vol aan het nieuwe huis, de kids en nu komt ze lekker toe aan zichzelf.

Sterkte Bieb en tot gauw!

Groetjes Mim

ojeeeeeeeeeeeeee tot maandag pfffff bieb hoop dat je het red meis

nou hoop dat je niet te veel gaat trillen hor,nee geintje

maar nu kan je lekker thuis aan modderen veel foto’s makn van je huissie en je 2 mooie kindjes

tot gauw bieb

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Jeetje Bieb een week geen internet die zal straks een heleboel in te halen hebben,
Maar ondanks dat ze er niet is, houdt ze ons wel bezig!!!

Bieb we missen je!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

o bieb wat erg .ik weet hoe jij je voelt .ja foto s maken is leuk moet ze die wel bij de hand hebben ,bij mijn lag die ergens in een doos .nou meisie wens je veel sterkte .en kop op he .goede die het zegt hihihihiihih

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hihi, tuuuuuuurlijk red ik het niet een week zonder Ikkeben!!!
Peet is aan het werk en ik ben maar ff met de kids naar het huis van mijn ouders gegaan
Ik mis het echt wel hoor, contact met jullie.
Laatst waren we een midweekje weg en hadden we natuurlijk ook geen internet, maar da’s toch heel anders.
Juist nu met de verhuizing etc. mis ik het wel om 's avonds niet ff te kletsen hier (zit 's avonds 9 van de 10 keer alleen omdat Peet dan werkt, dat scheelt, is een stuk saaier bedoel ik)

We zijn dus idd over naar het nieuwe huis en het bevalt op zich prima!
Stephan moest uiteraard de eerste avond even wennen toen hij in bed lag in zijn nieuwe kamer etc.
Maar hij vind het echt te gek!
Alleen ons oude huis is inderdaad nog een puinzooi.
Plus dat we de (erg grote ) ombouw van ons bed nog moeten verhuizen en de wasmachine enzo.

Nou, ik ga eens kijken of het me lukt om alles bij te lezen (er is veel gepost zeg! )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ik zag je al op de andere topic’s!!!
En dacht Bieb?!
Erg hé even geen internet, ik heb een tijdje geleden een maandje zonder moeten doen.
Nou echt waar zat bijna elke dag bij mijn ouders even kijken

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
Ik mis het echt wel hoor, contact met jullie.

bieb wij missen jou ook hier!!!

hehe toch niet kunnen laten he ikkebennen.
het is wel lief om eens te komen piepen en je verhuis mee te komen delen!
ja er is al heel veel gepost en vele nieuwe leden ook !

fijn dat je je draai gevonden habt in je nieuw huisje!
nog even doorbijten en alles staat op zijn nieuwe bestemde plaats!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Ach Bieb
troost je maar hoor we missen jou ook heel erg dat zie je maar
Fijn dat je nu in je huisje zit het ergste is nu toch achter de rug
Snap ook dat je Kaya verschrikkelijk miste maandag
Pfff zou er gek van worden haha
Nou meid heel veel geluk in jullie nieuwe huis
Dikke knuffel van de jongens hier
En jou kenende tot heel snel

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin