jeeeeeetje meisje toch je hebt zoveel gepost al over de 1500 berichten dat halen triesje en ik niet eens!!! pfff effe pauze hoor hahahahhaha
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
jeeeeeetje meisje toch je hebt zoveel gepost al over de 1500 berichten dat halen triesje en ik niet eens!!! pfff effe pauze hoor hahahahhaha
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Ja Kim…Ze zit gewoon te vissen naar een extra sterretje hoor!
Groetjes Eljada
(p.s.geintje hoor Bieb!)
Nou jaaaa, zie ik ineens een berichtje voor MIJ staan!
Ik voelde me al helemaal vereerd natuurlijk…blijken jullie alleen maar “JALOERS” te zijn, hahahaha!!!
Geintje!
Enne…ik zit niet naar NOG een sterretje te vissen hoor (die heb je volgens mij niet eens meer, haha!).
En ik doe het er ook niet om.
Toevallig!!!
Maarre…wil wel een tijdje wegblijven hoor, als jullie er niet tegen kunnen…
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 27 Feb 2004 21:33:58
Hahaha.
Bieb…Jij kunt niet eens wegblijven al zou je het willen volgens mij.Je bent niet voor niks Junklid.
Misschien als je inderdaad niet meer komt kunnen ze je afgekicktlid noemen met een rood sterretje b.v.
Nou wat dacht je ervan?
Tsja, eeeehhhhhhh…(?!)
WAT willen jullie nou dat ik antwoordt???
Nogmaals: ik vind het GEEN prestatie en ik zal blijven en als ik weg ga dan zou afgekicktjunklid inderdaad wel grappig staan.
Maar volgens mij zit ik me nu te “verdedigen” tegen een stelletje meelbieten die me gwoon een beetje zitten te plagen…of niet??
Ja hoor Bieb.
Ik zit je een beetje op de kast te jagen hoor.Zit hier met een big smile achter de computer!!!
Ik vindt het ook altijd leuk om wat van je te lezen hoor!
Dus niet weggaan…Maar doorgaan en dat is geen grapje!
Groetjes Eljada
Dat je gewoon oppermutz wilt worden hihihi
nee meis we zitten je te stangen en lekker door blijven prikken gezellie juist
Tries
Liefs Tries
Tsja…ik schrijf zoals ik klets…VEEEEEEEL dus
Is niks meer aan te veranderen vrees ik.
Heb er al last van sinds ik mijn eerste woordjes kon zeggen
Arme ouders, arme vriend (arme jullie) hahahahahahahahahahahahaha!!!
Enne…het leukste is dat Stephan mij volgens mij achterna gaat, kletst de heeeeele dag aan één stuk door de oren van je hoofd
Weet nu een beetje hoe mijn ouders zich gevoeld moeten hebben en waarom ze weleens over de rol plakband begonnen, haha!
gefeliciteerd bianca…
en ikke… heb nog maar eens ster moet nog even door kletsen dus…hahaha