Bidden en duimen jullie mee


#21

Michelle hoe gaat het nu met het kleine meisje? Ik heb er niks meer overgelezen… en vroeg het me zo af…

Groetjes,


#22

Het gaat momenteel goed met het meisje. Ze is thuis, heel erg snel na de operatie al, was snel opgeknapt. Ze heeft nog wel een sonde voor de voeding. Nu is het wachten op de volgende operatie.

Liefs Michelle


#23

Fijn dat het goed gaat. Wanneer is de volgende operatie? Moeten ze daar nog lang op wachten?

Groetekes, Sje


#24

Waarschijnlijk als ze 3/ 4 maanden oud is. Ze is nu 2 maanden

Liefs Michelle


#25

Oké, Dus ze hoeven daar niet nog jaren in onzekerheid op te wachten ofzo. Hoewel dit ook slopend kan zijn natuurlijk, ondanks dat het “nog maar” 1-2 maanden is.

Groetekes, Sje


#26

Met der 3 jaar ook nog eentje @Sje dus blijven spannende jaren.

Liefs Michelle


#27

Heftig hoor! Weg roze wolk waar je zo op gerekend had!

Groetekes, Sje


#28

Wat fijn dat het nu beter gaat.

Maar blijft een spannende tijd met de operaties die nog in de planning staan.

Nogmaals sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#29

Ff update,
Ze heeft gisteren de tweede opratie gehad en het gaat niet goed. De operatie was in eerste instantie geslaagd maar ze kreeg een nabloeding en de linkerlong werkt niet/ slecht.
Ze ligt momenteel te vechten voor haar leventje.
Duimen en bidden jullie weer mee?

Liefs Michelle


#30

Oh wat heftig zeg dat er complicaties opgetreden zijn. Alle sterkte.

Groetekes, Sje


#31

oh neeeeeeee

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#32

Ooh… Wat erg! Ik duim mee!

Veel sterkte

Groetjes mama Ja



#33

Wat zitten ze al lnag in deze heftige situatie en nu opnieuw weer heel spannend, zo’n kleintje te vechten voor haar leventje, ik krijg er kippenvel van…
Ik duim en bid weer mee

Sterkte!

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#34

Ff update weer.
Ze heeft nu intussen vanaf donderdag 3 operaties achter de rug en gaat nu 8n helekleine stapjes vooruit, maar ze is er nog lang niet. Ze is nu stabiel, maar daar is alles mee gezegd. Er moet ze echt verder niets voordoen.

Liefs Michelle


#35

Tjonge, nog 3 operaties er bovenop! Pffffffffff…
Wat zo’n klein lichaampje moet kunnen incasseren. Fijn dat het heel langzaam beter lijkt te gaan. Nu maar hopen dat er niet nog iets bij komt.

Groetekes, Sje


#36

Hopelijk gaat alles nu weer goed met die kleine meid. Ik zal duimen


#37

Ze gaat nog steeds met kleine stapjes vooruit. De beademingsbuis is er intussen ook uit. Een lange weg maar tot nu toe gaat het gelukkig goed. Wat een vechtertje!!

Liefs Michelle


#38

Echt een vechtertje inderdaad zeg! Fijn dat ze nog steeds vooruit gaat!

Groetekes, Sje


#39

Nou het gaat nu weer minder las ik net op fb. Alle medicijnen weer opgestart en voedigweer stilgezet misschien vannacht nog operatie gehad als de medicijnen niet aansloegen.

Liefs Michelle


#40

Wat verschrikkelijk dat dat kleine mupje zo moet vechten voor haar leventje. Alle sterkte voor de familie en jullie.