hoe gaat het eigenlijk met kaitlyn nu ,en die medicijne slaan ze aan .ik hoop van wel ik ben benieuwd
groetjes marielle mama van tanja
hoe gaat het eigenlijk met kaitlyn nu ,en die medicijne slaan ze aan .ik hoop van wel ik ben benieuwd
met kaitlyn gaat het een stukje bij beetje beter,word weer een beetje vrolijker en iets minder moe,alleen na een actieve dag dan moet ze 2 dagen bij komen…maar een gewone rustige dag red ze het nu tot 6 uur savonds zonder om zeg maar rond 4 a5 uur in slaap te vallen.
ze heb ander medicijnen gehad voor de ontlasting,het is in haar darmen gaan ophopen,en moet eruit,dus ze gaat wel aan de dunne,maar omdat het dun is neemt ze steeds zo hard stukje mee…dat slaat goed aan nu…
ben wel blij nu te weten dat het daarvan is die moeheid en niet wat anders.
in de vakantie van ons belt de ka ons weer op hoe het gaat en dan mag ik na een half jaar terug komen,tenzij ze weer achteruit gaat dan eerder
lief dat je erna vraagt eigenlijk hihihi
ja was benieuwd ,jullie lopen ook al lang er mee te tobbe .als je niet lekker in je vel zit ,is het ook niet prettige.nou gelukkig dat het bij beetjes help
ja daar zijn we ook blij om hoor,heb zo lang geduurd hier tot ze eindelijk wisten wat ze had,voor je eens door verwezen bent en dan nog die wachtlijsten