Bianca

Hoi,

Ik heb inmiddels al het één en ander op deze site gezet maar ik dacht: laat ik mij nog even “officieel” voorstellen.

Ik ben dus Bianca, ben 27 jaar en ik woon samen met Peter (43 jaar, maar dat zou je niet zeggen. Ben gewend aan commentaar hierover hoor! Hi, Hi).
Samen hebben we een schat van een zoontje: Stephan.
Hij is op 23 juni 2001 geboren. Hij is 3 weken te vroeg gehaald met een spoed-keizersnede omdat ik zwangerschaps-vergiftiging had. Ik was eerst ingeleid omdat ze me op een natuurlijke manier wilde laten bevallen, maar deze inleiding ging goed mis. Ik kwam terecht in een “weeën-storm” zoals ze dat noemen. Da’s echt niet prettig. Wat nog veel enger was, was dat de hartslag van Stephan gigantisch omlaag ging. Grote paniek dus (ook onder de artsen).
Vandaar dus de keizersnede.
Maar…we hebben er een prachtig ventje voor terug!!

Verder heb ik altijd als adm.medewerkster/receptioniste/telefoniste gewerkt, maar op het moment werk ik niet en ben ik dus full-time mamma en huisvrouw.

Ik hoop dat ik gauw een beetje weet wie wie is en tot mails !!

Groetjes, Bianca

P.S. Ik zag dat er nog een Bianca is. Ik zal achter mijn naam wel zetten dat ik de mamma van Stephan ben.
Is misschien makkelijker uit elkaar te houden !

hoi bianca, ja ik heb je voorbij zien komen en je mooie mannetje ook al! Welkom hier en inderdaad er is nog een bianca hier, mama van Dylan en Kaitlyn.
Klets lekker mee, daar was je al mee begonnen en er zijn er veel hier met kindjes uit midden 2001. Veel plezier

ik had het al eerder gezegt welkom en klets lekker mee je kan je verhaal kwijt of tips, gewoon wat leuks, eigelijk alles is mogelijk hier hihi

wat je bevalling betreft jeetje schikken maar gelukkig alles goed gegaan als je ooit je hele verhaal wil vertellen kan dat ook onder verhalen en dat bevaling maar alleen als je dat wilt natuurlijk

Liefs Tries en toe spreeks

Halloooooooooo,

Gezellie weer een nieuw lid erbij. Lekker kletsen hier hoor, voelde me ook van het begin af aan thuis.
Ben benieuwd naar je verhalen.

Groetjes Miriam

Hoi Bieb (dacht eerste keer echt aan iemand die iets over de bibliotheek wilde vertellen hahaha). Wat een oude man heb jij dan (woehahaha, dat bedoel je toch?). Hihi nee, maakt het mij nu uit zeg, al is ie sinterklaas. Hoewel…dan moet ie wel ff langskomen hier hihi.

Lucas is van 8 juni 2001. En net als vele andere kinderen hier, dus ook een “midden in het jaar kindje”. Ik heb ook nog dochter Veronica van 21 juli 1999. De paniek ken ik, van de bevalling. Kunnen we vast eens gezellie samen over beppen. Onder het genot van virtuele koppie koffie ofzo, of heb je liever thee? Oh ja, ik ben 27 jaar, heet dus Monique en ben alweer 5 jaar getrouwd met Marcel, die op zijn beurt, weer 29 jaar is. En ook ik ben thuismama. Nou weet je aardig wat toch?

groetjes

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hoi Bianca!

Bekend verhaal, nou ja tot op zekere hoogte van je bevalling. Ik heb ook zwangerschapsvergiftiging gehad, en ook een inleiding, en ook die weeenstorm… Alleen had Eva er gelukkig geen last van (mama des te meer) dus is ze “natuurlijk” geboren. Ben inmiddels zwanger van de 2e, die wordt in februari verwacht!(bevallingsverhaal kun je lezen bij verhalen, de geboorte van Eva)

Groetjes Els

Gewijzigd door - Els op 13 Nov 2002 17:08:56

Hoi Els,
Ik denk dat ik mijn “rampen-bevalling” ook maar eens bij mijn verhaal ga zetten. Gelukkig is het goed afgelopen! Wat leuk dat je nu voor de tweede keer zwanger bent! Ik riep altijd (na mijn twee miskramen en de rottige zwangerschap van Stephan)dat ik NOOIT meer zwanger wilde zijn. Maarre…daar ben ik heel stiekum toch wel een beetje op terug gekomen hoor.
Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en dat je over 3 maanden een wolk van een baby in je armen houdt! En natuurlijk dat de a.s. bevalling wat “prettiger” verloopt.

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan).

Hoi Els, hier ben ik nog even.
Wil net je bevallingsverhaal gaan lezen maar kan het niet vinden.
Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik heb gekeken bij “verhalen” en dan bij “bevallingen”. En daar vind ik het dus niet.

jaaa hier is die andere bianca haha

welkom hier leuk hoor een naamgenootje

groetjes bianca

Ik reageer maar even…

Klopt Bianca het stond ook onder zwangerschap
dit is de Link http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=3&NewsId=137

Tries

THANX !!

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)

hahahaha dat is m ook niet, zie dat heel mijn verhaal is verdwenen, of zelf overijverig weggegooid ofzo…mmmmm zal m ff opnieuw plaatsen!

Groetjes, Els

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=3&NewsId=664 dit is het linkje

Gewijzigd door - Els op 13 Nov 2002 19:33:54

Hé, wat leuk ! Zelfde dag geboren als Stephan (er zit alleen 31 jaar tussen, hihihi)!

Groetjes, Bianca