Bianca vandaag jarig is!

Happy birthday to you, happy birthday to you!!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ondanks alles toch een héle fijne, gezellige dag gewenst

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 24 Aug 2005 09:08:45

Ook van ons.

Van harte proficiat met je verjaardag.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Van harte gefeliciteerd…

Maak er een knal feest van

Tries

thanxxxxxxxxxxxxxx

voel me niet jarig vandaag hihiihihih,vanmorgen wel ff hoor toen ik kadootjes kreeg van me lieve kindertjes

dylan was zaterdag wezen shoppen met zijn vader,kaitlyn jaloers die wilde ook…maar die is gisteren met oma ff gegaan…

van kaitlyn kreeg ik lekker reep wittte chocola hmmmmmmm

en dylan een hele mooie bloemenvaas,3 longdrink glazen,3 glaasjes met gelkaars erin
en als grapje baldo doekjes hihihiih

kaitlyn kwaad vanmorgen zei maar 1 kado en dylan 4,ja leg dat maar eens uit aan een 4 jarige die heel dwars is op het moment

vanmiddag komt me mams weer terug(eerst naar de kapper moet ze) dan eet ze gezellig hier mee,en me vader komt uit zijn werk hier heen,die hoorde dat ik nasi ging maken dus ja die eet niet thuis die komt gelijk hier heen hhahaha die snoeperd

en verder komt er niemand,want vier het op 10 september met hans

gefeliciteerd met je verjaardag!!

liefs jessica

Ondanks alle pech …Gefeliciteerd !!! en toch een toffe dag gewenst en nog hele vele (met minder pech) super jaren

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

G E F E L I C I T E E R D ! ! !
Maak er ondanks alles toch een hele fijne dag meis, je hebt het verdient!!

Groetjes Nathalie & Co

Van ons ook van harte gefeliciteerd
En ik hoop ondanks alles dat het een gezellige dag is geweest

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

bianca nog van harte gefeliciteerd meid en nog vele jaren .en hoop dat je het toch nog een beetje gezellig gehad heb

groetjes marielle mama van tanja

Ik ben nog net niet te laat! Dikke kus meissie!

groetjes Kim, mama van

en

ga de 2e poging doen om het weer te tikken want planet gooide me er gewoon uit grrrr

maar allemaal bedankt voor de felicitaties

toen hans thuis kwam heb ik nog meer kadootjes gehad ben echt verwent niet normaal

kreeg 4 badhanddoeken,maar omdat ik er al 10 heb ruilt me moeder ze om voor gewone handdoeken,want die zijn aan vervanging toe na 12 jaar
en nog een nieuwe tefal koekepan,nu heb ik wel alle maten en soorten van die reeks dus bakken kan hier wel nu hihiihihih

en nog een mooie bos bloemen van me hussie

en van me ouders geld en ook een mooie bos bloemen,en ze nam gelijk een mooie bos mee van me broer,die was eergisteren wel geweest maar de bloemenzaken waren dicht

dus ondanks ik het niet heb gevierd ben ik heel erg verwend,en zit ik tussen de bloemen heerlijk,en nog allemaal rozen,me favoriete bloem

nog van harte gefeliciteerd

groetjes ingrid