...Bianca vanavond al is geweest!

Ja, en helaas zonder Stephan. Bianca belde me op om te zeggen dat Stephan de waterpokken heeft sinds vandaag. Nu vind ik het niet erg als Lisa ze krijgt, maar Cas vind ik er net iets te jong voor.

Dus is Bianca vanavond al geweest om Cas te zien (Lisa lag al op bed) en om appeltaart te eten. Het was erg gezellig. We hebben gezellig zitten kletsen over Ikkeben.

Jammer dat we zo ver bij elkaar uit de buurt wonen anders hadden we dit vaker kunnen doen.

Bianca en Cas!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ooh coool!

groetjes Kim, mama van

en

oooh ships Jolanda, je bent wel vlot hoor, hahahahahaha
Ik zei toch dat ik verschrikkelijk op die foto stond

Maar goed, het was inderdaad erg gezellig!
Heel vervelend dat Stephan vanmiddag opeens onder de bultjes zat. Was vanmorgen toen we weggingen nog niet het geval.
Dus ik had Jolanda vanavond maar gebeld omdat ik dacht dat het niet echt handig was i.v.m. Cas.
Die mening deelde zij en zodoende ben ik onverwacht toch vanavond nog even geweest!

Enne…Jolanda d’r appeltaart is SUPER lekker!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Ooooooooooooooooooh leuk die foto Bieb, ik vind je er niet verschrikkelijk op staan. Ennnuuuhhhm ik word wel erg nieuwschierig naar die appeltaart van Jolanda. Wanneer was de volgende meeting ???

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Je bent welkom hoor!!!

(Ondertussen groei ik dicht van al die appeltaart!)!

he leuke foto bieb,je staat er goed op hoor.

ene appeltaart hmmmmmm

Hihi Elly ik moet eerlijk zeggen dat ik voorlopig ook even genoeg appeltaart op heb.

Maar het is inderdaad erg verleidelijk als je het toch in huis hebt.

Mmm daar staan lekkere dingen op. Ben bijna blij dat ik binnenkort weer ga werken dan heb ik geen tijd meer om lekkere dingen te bakken.

Hee, superfoto zeg! lekker vertederend. enne, je staat er leuk op hoor, Bieb!

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Ja, weet je wat nog het liefste was? Dat hij heerlijk lag te slapen! Dat zie je op de foto geloof ik niet zo
Maar ik vind het echt jammer dat we niet wat dichter in de buurt wonen hoor.

Groetjes, mamma van Stephan