Bianca(4) Hoe is de operatie gegaan?

Waarschijnlijk kan je nog helemaal niet achter de pc zitten, maar ik wilde ff laten weten dat ik aan je gedacht heb vandaag.
Ik hoop dat de operatie je meegevallen is en je gauw niet meer zoveel pijn hebt aan je knie!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

OOOOOOOOOOO meis, hopelijk heb je alles prima doorstaan en horen we gauw hoe alles verlopen is. Sterkte !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 10 Aug 2005 20:54:48

veel sterkte hopelijk heb je niet teveel pijn!!

liefs jessica

Heel veel sterkte
En ik hoop dat alles goed is gegaan

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Heel veel sterkte de komende dagen en ik hoop ook dat de operatie is meegevallen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heel veel sterkte en beterschap

groetjes ingrid

Heel veel sterkte en beterschap meis!

Groetjes Nathalie & Co

heel veel sterkte en beterschap bianca we leven met je mee zo als je ziet

groetjes marielle mama van tanja

Veel sterkte hoor, hoop dat je er niet teveel last van hebt…

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

lieveeeeeee meiden

nou het is allemaal achter de rug…nou me meniscus is dus niet gescheurd wat die ene arts dacht,dus ik baal echt hiervan.de behandelende arts die de operatie deed denkt dat het tussen me knie schijf en me banden iets irriteerd,over 6 weken ga hij erna kijken,als dat zo is dan word dat verholpne met injecties.

rugge prik viel gelukkig mee,alleen raar hoor geen gevoel meer in middel en benen en ineens zie je,je been omhoog komen en je voelt er niks van.

was om half 6 thuis met heel veel pijn,heb ook maar beneden geslapen want kon zo de trap niet op,daarbij had ik paracetamol met codine en moest dubbele porsie in nemen dus heb er heerlijk van geslapen

nu moet ik elk uur oefeningen doen om stijf heid te voor komen,en je moet je knie buigen,over 2 weken moet ik als goed is weer zonder krukken kunnen lopen en fietsen

Pffff, sorry hoor, maar wat een afgang zeg!!!
Laat je je voor niks opereren…Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt en ik hoop echt dat die injecties dan gaan helpen.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Jee wat rottig zeg, zo`n operatie voor niks. Pffff wat zou ik nijdig zijn. Maar goed, hopelijk komt nu alles weer goed. Hoe is het nu met de pijn ? Sterkte hoor meis !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ohh wat sneu, dus eigenlijk voor niets geleden
Nou hopelijk komt er snel duidelijkheid meis!

Sterkte!

Groetjes Nathalie & Co

ja balen doet ik zekker vooral omdat er gezegd is dat het gescheurd is grrrrrr

en dan loop 6 weken bij een dokter te smeken om door verwezen te worden

me vader was in alle staten toen ik hem belde savonds,je gaat maar naar academisch ziekenhuis stelletje kneuzen hier hahahaha

nou daar ben je mooie lekker mee bianca ,maar ja het is wel gebeurt hoop voor je dat de pijn te verdragen is ,en wens je heel veel sterkte en beterschap

groetjes marielle mama van tanja

Kan me voorstellen dat je vader in alle staten was hoor, hihi
Maar waarom ga je inderdaad niet naar een academisch ziekenhuis?
Sorry hoor, maar het gaat inderdaad errug klungelig!

Ja erg slordig idd, erg voor je hoor

Groetjes Nathalie & Co

ja amai das wel straf!! en zeker heel erg rot voor je ik hoop dat je vlug terug op de been bent en de injecties helpen!!

liefs jessica

Wat slordig zeg van die artsen
En ik ben het met je vader eens hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word