BH-tje?

Onze dochter heeft al vanaf de eerste weken na de geboorte een verdikking van de borstjes. Dat scheen van mijn hormonen te komen. Links en rechts en wisselend van dikte. Nu ze 8 maanden is heeft ze dit nog steeds. Met 6 maanden heeft de huisarts er eens naar gekeken maar hij vond het niet verontrustend.

Hebben jullie ervaringen en/of tips?

Groet Tams

Helemaal niemand ervaring hiermee?

Tams

Krijgt ze borstvoeding? Dan krijgt ze namelijk via jou nog allerlei hormonen binnen en dan kan het langer duren voordat die “borstjes” platter zijn.

Groetekes, Sje

Hoi Sje,

Nu ze krijgt al vanaf dat ze 4 weken was geen borstvoeding meer!

Groet Tamara

Ik zou het gewoon even laten zo en je niet te druk om maken. Tegen de tijd dat ze een jaar is en het is nog zo gewoon nog een keer aan de ha vragen.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Of evt. volgende keer op het cb aankaarten.

Groetekes, Sje

Ik zou het ook ff bij t cb aankaarten…

Groetjes Evelien

Hoi Tams,

Julia had toen ze was geboren ook wat opgezette tepeltjes, maar dat kwam inderdaad door mijn hormonen en nu is het dan ook weg. Ik zou het nog even navragen bij het cb, maar als je huisarts er verder niks ongewoons in ziet, zal het niet abnormaal zijn. Soms hebben babies nu eenmaal wat dingetjes die er misschien wat gek uitzien (het dochtertje van een vriendin van mij had een kringetje van haar op haar ruggetje), maar die verder niks te betekenen hebben en vanzelf weggaan. Ik zou het nog even aankijken en er anders toch nog eens met de huisarts over praten. Maak je geen zorgen, zolang de artsen het niet raar vinden, is er met je meisje vast ook niets aan de hand!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker