Bezorgde aankomend vader

mijn vrouwtje is naar 4 jaar eindelijk zwanger geworden ,ze is nu 8 week en hebben de eerste echo gister gehad , ben er superblij mee maar ik word nu helemaal para van het idee wat er allemaal fout kan gaan … ik weet dat het niet goed is maar zit mezelf de hele dag gek te maken over wat er kan gebeuren … heb het gevoel dat ik samen met haar zwanger ben …… ik snap dat er geen 100% zekerheid is dat het goed gaat … moet er serieus niet aan denken dat we het verliezen … het rare van dit alles is , ik heb mezelf nog nooit zo ongemakkelijk gevoelt als nu …

Gewijzigd door - werkvee op 14 Feb 2012 15:33:35

Gewijzigd door - werkvee op 14 Feb 2012 15:41:28

Gefeliciteerd! En tja, die onzekerheid hoort erbij. En blijf je houden als je kind er eenmaal is, want er kan altijd van alles gebeuren Maar toch: als jullie straks de kritieke fase voorbij zijn, dan toch proberen los te laten en ervan te genieten!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wat goed zeg dat jullie na 4 jaar eindelijk deze zwangerschap mogen beleven!
Logisch dat je er gespannen over bent, zeker als het al zo’n moeite is geweest om uberhaupt zwanger te raken kan ik me voorstellen dat je bang bent dat het alsnog mis gaat. En tja, daar kan niemand jullie garanties over geven.
Hopelijk krijg je er straks meer vertrouwen in en kunnen jij en je vrouw echt genieten van de zwangerschap!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Er is niets te doen aan deze onzekerheid helaas. Natuurlijk kan er heel veel mis gaan, maar er gaat ook vaak heel veel goed ! Ik neem aan dat jullie goed onder controle staan gezien het feit dat het 4 jaar heeft geduurd voordat jullie dit mogen beleven. Meer dan dat kan domweg niet.
Ik hoop dat voor jullie het genieten na de kritieke periode kan gaan beginnen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!