Bezorgd!

Ik heb hier als ik eerder een topic over gehad maar ga het gewoon weer vragen!
Lees hier allemaal dat jullie kindjes al rollen en proberen te kruipen enzo… Bij is er dus geen beweging in te krijgen. Hij rolt wel op z’n zij maar verder ook niet. proberen om te tijgeren zit er al helemaal niet in.
Zitten probeert hij wel maar lukt ook nog niet echt goed.
En dan nog iets… De BOX is echt hel. Meteen huilen. Heb hem ook laten huilen maar dat ging te lang door. Wipstoel gezet en meneer meteen stil. LUI!!

Ik weet zeker als hij kan zitten of rollen dat de boz heel fijn is want hij wil zo graag alles zien en als je ligt kan dat ook niet natuurlijk. Ik zet hem ook wel is in de box en dan gaat hij heel lief spelen maar dan moet ik hem natuurlijk vasthouden en dat is ook niet de bedoeling.
Hebben jullie nog handige tips ofzo? Laat hem ook vaak op z’n buik spelen maar dat vindt hij ook niet ideal…
Moet ik me zorgen maken?

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee joh, geen zorgen maken. Ieder kindje ontwikkelt zich in z’n eigen tempo. Zitten pas bij gemiddeld 9 maanden (maar hier nog steeds niet hoor), rollen bij 6 à 7 maanden (dus dat kan nog heel keurig “op tijd” gebeuren bij jou). En proberen om te tijgeren nog niet? Hij is 7 maanden! Eerst maar eens leren rollen. Rond de 9 à 10 maanden kruipen is keurig gemiddeld.

Kortom: heb geduld!

Groetjes!

ik denk niet dat je je zorgen hoef te maken hoor.
Nanik kan los zitten met 9 maanden en toen kon ze nog niet rollen. Teigeren heeft ze nooit gedaan en kruipen ook niet.
Ze wilde ook niet op haar buik spelen. Dat vond ze veel te vermoeiend. Wij zeiden altijd dat ze haar hoofd te zwaar vond hihih. Wij hebben ons toen ook wel zorgen gemaakt maar volgens CB was er niets aan de hand en later bleek dat ook.

Ze is gaan billenschuiven toen ze een maand of 10 was en toen is ze gaan staan en lopen.

Jouw kindje is nog zo klein. Komt vanzelf wel en ieder kind heeft zijn eigen tempo. Mijn andere dochter ging ook pas draaien met 8 maanden (net ff nagekeken).

Doei
Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker

Weet dat ik geduld moet hebben maar als je sommige kindjes hoort wat die al allemaal kunnen!!! Wij zeggen ook altijd dat hij z’n hoofd te zwaar vindt!
En Mriek hoe oud was Erik dan toen hij ging rollen?
Maar hij vindt het zelf zo frusterend in de box…

Liefs

wat je kan doen is het voedingskussen in de box leggen zodat hij daar evn in kan zitten. Zo kan ie niet onvallen en kan hij oefenen met zitten. Weer 15 minuten tevredenheid…

kikie…rico KON rollen tenminste rolde zich om van buik naar rug,
en nu ineens lijkt hij het niet meer te kunnen.
vind ik ook niet echt een prettige gedachte.
hij begon daarmee toen ie 4 mnd was, kon eht echt met 6 maanden en na een week kon ie het niet meer haha

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Komy allemaal vanzelf je eigen niet druk over maken.
Ik vindt het juist allemaal te snel gaan is me laatste die houdt je graag wat langer klein maar hij gooit tot nu toe roet in het eten

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

quote:
En Mriek hoe oud was Erik dan toen hij ging rollen?

Liefs

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Erik was rond de zeven maanden dat hij goed van rug naar buik kon rollen. Terugrollen duurde nog een paar weekjes langer. Echt, het komt ineens.

Groetjes!

ja scotty maar hij kon het echt een tijdlang wel en hij deed het heel bewust. toen hij het voor de 1ste keer deed met 4 maanden misschien nog wel iets eerder, toen deed ie het idd wat jij zegt in een reflex en dan schrok hij er ook van.
maar hij kon het echt keer op keer en rolde de hele box door meteen als hij op zn buik lig ging aan de gang en hij vond het nog leuk ook…nu niet meer nu hij ineens niet meer kan rollen.
ik denk dat hij het op een andere manier wil doen. gewoon arm stijf langs zn lichaam en dan daar overheen rollen haha ik weet ook niet maar zo wil hij het nu telkens proberen wat dus niet lukt…totdat hij heeeeeel heeeeeeeeeel boos wordt omdat het hem niet lukt smijt hij zichzelf er echt overheen en dan denkj ik van: ojee dadelijk breekt zn arm ofzo.
hij wil ook proberen te kruipen maar dan draait ie alleen rondjes om zn eigen heen haha dat is ook weer zoiets

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker