Bezorg andere kindjes ook een leuke sinterklaas

Met sinterklaas en Rens z’n verjaardag in het vooruitzicht heb ik zijn speelgoed eens uitgezocht. Hij had veel dingen dubbel en aangezien een volgende ook weer zat speelgoed krijgt heb ik het een en ander weggegeven.
Ik heb dit gratis op mp gezet voor de minima. Ik heb er veel reacties op gekregen.
Misschien een idee voor de mama’s die zich ook ergeren aan de veels te grote bergen speelgoed. Zo bezorg je kindjes van ouders die het niet zo breed hebben ook een leuke sinterklaas.

groetjes Ramona

Goed idee.

Maar weet je waar ik bang voor zou zijn als ik het gratis op marktplaats zou zetten? Dat het ingepikt wordt door mensen die het meteen de verkoop in gooien om eraan te verdienen.

Hoe check je of het echt minima zijn die het speelgoed ophalen?

Groetekes, Sje

Misschien erg achterdochtig van me, maar ook mijn eerste reactie na het lezen van je berichtje was hoe weet je of het echt de minima zijn die hierachter zitten. Het kunnen net zo goed mensen zijn die denken haha dat heb ik mooi binnen en heb er niets voor hoeven betalen. Terwijl ze misschien geld genoeg hebben. Ik geef het dan liever rechtstreeks aan iemand waarvan ik zeker weet dat ze het echt goed kunnen gebruiken.

Maar buiten dat vind ik het erg goed van je dat je dit initiatief hebt genomen.

Groetjes,
Sandra

ik vind je idee ook heel erg leuk maar net als bakmama zou ik het op ikkeben plaatsen, hier kennen we elkaar toch best goed inmiddels en weten we van elkaar of we het breed hebben of niet.
ik b.v. niet hahahaa grapje!
ik koop het speelgoed toch wel breed of niet