Bezitterig!

Pfff ons meisje is toch een partij bezitterig!!!
Dat MIJ bij de peuterpuberteit hoort, oke. Maar nu overdrijft ze toch wel hoor!

Als ze in de verte nog maar een ander kindje ziet roept ze al “afpakken”, en “mijn …(vul maar in)…” en kruipt vervolgens achter mij weg, zodat dat kindje maar niks kan afpakken

Zelfs voor haar jas, of voor de (MIJN ) auto is ze al bang dat t ingepikt wordt.

Vorige week was ze bij mijn ouders voren aan het spelen met haar popje in de buggy, komt er aan de overkant (onder aan de dijk, terwijl zij boven was) een ander kindje aan, ook met pop. Ze wist niet hoe gauw ze haar popje binnen moest zetten want er kwam een kindje haar pop afpakken!
Pfff dat kindje keek nog niet eens naar haar!

Gaat nog gezellig worden als ze straks naar de peuterspeelzaal gaat!!!

oooh ja irritant he,
rico zegt ook bij ALLES"is van MIJJJ!!!" en dat “mij” brult hij er zowaar uit en niet huilend maar alsof ie een of andere leeuw is die zn troep wil beschermen hahahaha.
zelfs een brief van de belastingdienst die vorige week binnen kwam trok hij uit mn hand"VAN MIJ!!" ik zo"prima mag jij hem ook betalen"

Heeft er niet iemand ergens wat van haar afgepakt? Dat iemand dat bij haar heeft gedaan voor de grap of echt?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Moet zeggen bij morgan is dat er aardig uit. Sterker nog ik moet uitkijken dat ze niet alles weggreeft. Overigens heeft morgan wel alles thuis. Bij alles dat ze ziet roept ze heb ik ook thuis.

Groetjes,

Michèle

Naja… behalve dat dr broer en zij elkaar op het moment continu in de haren zitten en dingen van elkaar afpakken (zij zelf dus net zo goed) voor de grap
(roept ze ook steeds: “GAPJUHHHHH”) wordt er eigenlijk nooit iets van dr afgepakt.
Ze zit ook niet op een creche en in gaat pas vanaf september naar de peuterspeelzaal. Dus daar kan t ook niet gebeurd zijn

@Michèle, dat delen doet ze idd ook wel hoor, maar dan met koekjes enzo. Zag ze een vriendje buiten lopen, breekt dr eigen koekje in 2en en wil hem de helft geven Zo lief! Maar dan heeft ze het zelf in de hand he…

ja das zeker waar, als morgan moet delen op voorwaarden van een ander dan wordt ze er ook niet gelukkig van

Groetjes,

Michèle

nou pip zit ook nog aardig in die periode hoor, ze wil alles bijvoorbeeld mee naar boven nemen, maar ja met 3 poppen kan zij de trap niet op. ‘zal mama die pop ff voor je meenemen’ NO WAY he, MIJ MIJ !!!

ze is zelfs bezitterig over de achtertuin, als de kat naar buitenkomt, gaat ze dr achteraan… en dan ist BINNE BINNE

Pippy is geboren 17.07.2009