Bezeten van een das

Sinds Morgan de laatste keer bij mijn schoonmoeder geslapen heeft en ze haar das in handen gekregen heeft wil ze dat ding niet meer af doen. Ze wilde hem daar al om en niet meer af dus ze mocht hem meenemen en nu loopt ze thuis de godsganse dag met die sjaal om.

Volgens mij moet ze inmiddels een bloedhete nek hebben maar no way dat ik hem af mag doen of wegleggen. Alleen als ze naar bed gaat kan ie met godsgratie af omdat ik dat eis zeg maar, maar de rest van de tijd. Vind het op zich niet erg, lijkt me niet dat dit kwaad kan, maar zo jong en dan al zo obsessief over iets. Wat een eigenwijs hebben we toch.

Groetjes,

Michèle

Geweldig!!!
Mooi hoe ze dat nu al zo vol kunnen houden

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

haha ik zie haar al lopen. Wacht maar tot ze later een prinsessenjurkje krijgt ofzo. haha

Die krijgen we dan waarschijnlijk ook niet meer uit nee, maar das wat anders dan slapen met een das om

Groetjes,

Michèle

hahaha, lief!
en ja dat is echt komisch ja hoe ze dat nu al volhouden.
maak eens een foto

Heb ik al Inge, maar had geen zin in het hele gedoe van uploaden en zo

Groetjes,

Michèle

Haha grappig !!

En is ze met das om naar het KDV vandaag

Oh nee, volgens mij is maandag papa dag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Heel toevallig het oma dag vandaag. Mervin moet werken dus mijn moeder is bij haar. Die is al op de hoogte. Gelukkig als ze hem niet ziet wil ze hem ook niet, ze zoekt hem nog niet, dus das verstoppen voor we weggaan

Groetjes,

Michèle

Haha dat wordt dan idd de dassen in huis verstoppen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Heb ik al Inge, maar had geen zin in het hele gedoe van uploaden en zo

Groetjes,

Michèle

haha staat ie toevallig op je hyves

Jammer, we zijn toch wel erg benieuwd naar een foto

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

haha ja en vooral als je hem wil afpakken, dat gezichtje dan haha kleine diva

Nee hij staat ook nog niet op me hyves, hij staat veilig op de camera nog. Enne geloof me dan heeft ze geen engele gezichtje meer Inge

Groetjes,

Michèle