Bevalling


#1

 

het begon bij mij op een zaterdag middag ik had net een bad genomen en was nu mijn stiefzoon aan het aankleden na zijn bad want we moesten die middag weg het wijs mijn moeder haar 50ste verjaardag, maar toen ik zijn broek wilde aandoen voelde ik zo precies of ik plaste in men broek ik stond gelukkig naast het toilet dus hoefde me maar enkel te draaien, kzei tegen men vriend ik denk da het begonnen is want het blijft maar komen, mijn stiefzoon trysten vroeg zich af of ik in mijn broek had geplast en lachen dat die deet het was toen een uut of 1 's middags, langzaam kwamen de weeen op maar we konden nog niet naar ziekenhuis mits mijn schoonouders trysten maar kwamen halen tegen 16uur om met hem dan naar mijn ma te gaan ik belde ook onmiddelijk naar mijn ma da wij niet konden komen ze was zenuwachtig ahja u eigen dochter op je verjaardag binnen moeten in het ziekenhuis, tegen 17u zijn we dan de eerste keer binnen gegaan maar khad nog niet genoeg ontsluiting dus gingen we weer naar huis, tegen 19.30u kon ik het niet meer volhouden en zijn we terug richting ziekenhuis gereden en spijtig genoeg voor mijn moeder is kynthia de zondag geboren de dag na haar verjaardag maar wel op de verjaardag van mijn schoonzus haar oudste kindje tegen 2uur snachts was ze er dan ons pracht meid,de bevalling op zich was heel goed verlopen, het enige wat we vanaf nu wel hebben is dat er in de familie op die 2 dagen de dag voor haar verjaardag en op haar verjaardag tja dan moeten wij dus in totaal 4 verjaardagen vier op 2 dagen tijd maar intussen heb ik een pracht dochter die al doorsliep toen ze ongeveer 3weekjes oud was, mijn kleine langgewenste engeltje