ik heb sinds 3 jaar een spastische darm dus ik ging vaak naar de dokter met die pijn in me buik
in februari zijn we verhuisd naar alkmaar en toen kreeg ik dus ook een nieuwe dokter daar ben ik meteen naartoe gegaan omdat ik al een tijdje pijn in me buik had en die vorige dokter die wou me voor de rest niet helpen ik heb wel een paar testern gedaan thuis maar ik was niet zwanger. Toen ik bij me me nieuwe dokter kwam en het allemaal had uitgelegd zei hij breng morgen maar een potje urine dus dat heb ik gedaan en een week later zijn we terug gegaan uit tehoren wat de uitslag was.En wat bleek ik was zwanger joepie we waren harstikke trots want het lukte dus wel het was dus niet me darm.We hebben meteen een afspraak gemaakt voor de echo en toen we daar waren schrokken ze al een beetje het bleek dus dat ik al 24 weken onderweg was.Dat was wel ffies schrikken hoor.Maar dat kon ons geluk niet drukken we moesten alleen een beetje opschieten met alle spulletjes kopen.
Ik ben gestopt met 32 weken en dat was op een donderdag en op vrijdag heb ik mn rijbewijs nog ffies gehaald.Zaterdag kon ik dan eindelijk gaan genieten van me dikke buik en de kleine maar dat werd al gauw wat anders na mn middag dutje dat was rondhalf 3 kreeg ik pijn in me buik ik dacht eerst dat gaat wel over maar het werd alleen maar erger ik ben onder tussen gewoon naar de winkel geweest en heb ook nog gekookt mn vriend kwam rond half 7 thuis en toen zei ik meteen dat ik last had vanme buik en dat het niet over ging
Om twaalf in de nacht was het niet meer tehouden toen hebben we het ziekenhuis gebeld we moesten meteen komen ik werd helemaal onderzocht ik kreeg ook nog een pilletje om de ween teremmen maar het bleek dat het geen zin meer had want ik had al9 cm ontsluiting om 2 uur had ik echt persween maar ik mocht nog niet beginnen omdat de kinderarts er nog niet was en toen eindelijk om half 3 was ie er toen mocht ik ook meteen beginnen.Om 3.13 is amber gewboren en ze was helemaal gezond ze had een cijfer 9_10 gekregen ik kon haar nog net een kusje geven en toen werd ze mee genomen
Ze woog 1890 gram en was 43 cm
Ze werd meteen in een couveuse neergelegd waar ze 2.5 week heeft gelegen daarna mocht ze naar de warme kameren toen mocht ze eigelijk ook meteen van de monitor af en na een een week ging ze eindelijk met ons mee naar huisen zemaak het nog steeds erg goed
groetjes van astrid
de trotse moeder van amber