Bevalling van Fleur zou thuis worden werd toch ziekenhuis.
Ik en mijn vriend waren beiden toe aan een kindje. Ik ben gestopt met de pil en we hebben 3 maanden gewacht. Na deze drie maanden zijn we begonnen om zwanger te worden uiteindelijk na 4 maanden was ik zwanger. Mijn vriend kwam van zijn werk vandaan dit was op 5 december 2004, hij pakte een zwangeschapstest uit de la in de slaapkamer. Ik had ondertussen geurineerd in een schoon pakje en samen hebben we de test gedaan en in no-time kwam er een plusje op te staan, dolgelukkig sprongen we door de slaapkamer en de hele nacht hebben wij geen oog meer dicht gedaan. De eerst volgende dagen vroegen we ons af hoe moeten we de ouders het vertellen dat ik zwanger ben, na ongeveer een week zijn we naar de ouders toe gegaan en hebben we ze een cadeau gegeven hierin zat dan de aanwijzing dat ik zwanger was.
De eerste echo was 27 januari 2005 wat een spanning alles was goed. Ik heb ook nog een tweede echo laten doen we wilden graag het geslacht weten. Met de verloskundige was afgesproken dat we thuis zouden gaan bevallen. Fleurtje was uitgerekend op 4 augustus 2005, maar op 4 augustus was ze er nog steeds niet. Op 13 augustus ben ik gestript alleen mijn baarmoedermond was niet rijp, op 15 augustus ben ik nogmaals gestript en dit was ook zonder de gewenste resultaat. Er werd ter plaatse bij de verloskundige naar het ziekenhuis gebeld en er werd een afspraak voor mij gemaakt bij de gynacoloog dat op 18 augustus de baby gehaald moest worden.
17 augustus ging ik naar boven ik dacht ik ga slapen en morgen gaan we naar het ziekenhuis, omstreeks 1 uur s'nachts kwam mijn vriend boven ik werd hier waker van. Ik voelde weeen, er zat nog wel veel tijd tussen de weeen s'ochtends heeft mijn vriend de verloskundige opgebeld, de verloskundige kwam om 08:30 uur ze vertelde mij dat ik 3 centimeter ontsluiting had. De verloskundige heeft het ziekenhuis afgebeld en verteld dat we thuis mochten bevallen.
Om 15:00 uur kwam de verloskundige weer ik had toen 5 centimeter ontsluiting na het meten heeft ze de vliezen gebroken. Om 18:00 uur kwam de verloskundige weer terug, ik had geen verdere ontsluiting en ik werd door verwezen naar het ziekenhuis, ik vond dit wel een terleurstelling.
We hebben de tassen gepakt deze stonden al klaar en zijn naar het ziekenhuis gereden, hier kwamen wij om 19:00 uur aan. Ik had veel pijn dus ik heb meteen iets gevraagd voor de pijn, om 19:30 uur had ik nog steeds niks voor de pijn gehad, hierop heb ik op het nood alarm gedrukt en verteld dat ik veel pijn had. Om 20:00 uur kwamen zij mij 2 prikken geven hierna heb ik niets meer van de pijn gevoeld, ik hoorde van mijn vriend dat ik wel stoned leek, waarschijnlijk heb ik morfine gehad.
Om 22:00 uur had ik volledige ontsluiting en mocht ik meegaan persen dit heb ik 2 uur gedaan, er kwam geen schot verder in. De gynacoloog kwam mij op 19 augustus om 00:14 uur helpen, hij gaf een knip en drukte op mij buik je kan beter zeggen hij zat op mij buik, en onze Fleur werd geboren.