Bevallen in bad

Ons meisje komt er bijna aan. Normaal nog een dag of 10, maar vorige keer ben ik ook 1 week later bevallen, dus we hebben nog maar even geduld…
Ik zou heel graag in bad willen bevallen. In het ziekenhuis waar ik naartoe ga is dat mogelijk, de vroedvrouw is ook akkoord.
Bij de vorige bevalling heb ik ook in bad gelegen, tot de persweeën, toen hebben ze mij eruit genomen. Jammer, ik vond het wel gezellig in dat water.
Heeft er iemand ervaring met een bevalling onder water?

Groetjes
Katrien

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb geen ervaring met bevallen in bad.

Wil je alleen even succes wensen met de laatste loodjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Mijn verloskundige reageerde erg negatief, ze zeiden wel dat ik in bad/douche kon blijven tot de volledige ontsluiting, maar niet bevallen in bad. Zij gaven als rede dat als er iets misging ze geen tijd hadden en dat uit het bad halen dan moeilijk is!

Succes iig want het lijkt mij persoonlijk wel de fijnste manier!

Dat is idd wel negatief! Ik heb ondertussen toch al wel heel positieve reacties gelezen op internet van mensen die het wel gedaan hebben. Jammer voor je…
Maar het hangt idd van verloskundige of gyné af, niet iedereen wil dat doen.

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Second Birthday tickers

tijdens mijn derde en laatste bevalling heb ik tijdens de weeen ook in bad gelegen maar toen ik dr uit moets kreeg ik toch een klap (figuurlijk dan he) de weeen voelde 10 keer zo pijnlijk en langer aan persoonlijk zou ik het ook niet durven om volledig te bevallen in bad maar goed dat is een persoonlijke mening

alvast suc6 gewenst met de bevalling

groetjes

heb er geen ervaring mee, maar ik zou van mijn eerste kindje ook graag in bad willen bevallen, heb verschillende verhalen gelezen over dat het minder pijn doet enz. het lijkt mij persoonlijk ook een fijn idee.

veel succes en sterkter ermee meiss

liefs reina

hou van mijn vent en mijn beesies