Betaalbare speeltoestellen/glijbanen?

Ben sinds een dag of 2 op zoek naar een gaaf speeltoestel of een leuke glijbaan.
Heb al gekeken via Google (beetje, gewoon speeltoestel ingetypt) en op marktplaats ben ik ook geweest.

Maar weet iemand van jullie toevallig waar ze die dingen voor LEUKE prijzen verkopen??
Iemand misschien eens een link gezien van een bedrijf dat ze verkoopt voor een betaalbare prijs?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 11 Apr 2006 17:49:33

kijk eens in de folders van de gamma.karwei en dat soort winkels, kwantum vorig jaar ook goeie aanbiedingen met glijbanen van fp

groetjes Kim, mama van

en

goedkoopspeeltoestel.nl

weet niet of het bestaat hoor hiihihih,maar je weet maar nooit

wij hebben toen bij de karwei voor 79.00 een 3 delig schomel zet gehaald

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ik vind deze ook wel leuk eigenlijk:

Is 2 in 1
Maar ik vind het wel allemachtig duur…300 euro

ben er ook naar aan het kijken, Nou ja, ik wil zo’n leuk houten speelhuisje en een zandbak. Voor degene die dat ook zoeken: GAMMA!! Speelhuisje voor 99 euro en zandbak voor 25 euro. Speelhuisjes zijn bij andere echt mega duur, net als al het andere buitenspeelgebeuren. Succes Bieb!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bedankt weer voor de reakties!
Ik heb me echt suf lopen zoeken al en dat is echt de moeite waard.
Soms zie je prijsverschillen van wel 75 euro!

Deze vind ik trouwens ook leuk.
Vind alleen Stephan er al een beetje te groot voor…anders had ik het wel gedaan (85 euro, dat vind ik dus echt niet duur voor een dubbele waterglijbaan met zwembad eraan vast!)

Ik ga nu ff bij de Gamma kijken (hoewel ik niet echt een speelhuisje zoek, meer eentje met glijbaan erbij )

die is ook echt super leuk!!! Stephan is er denk ik ook een beetje te groot voor. Ik weet niet of ze bij de gamma ook met glijbaan hebben. Hornbach is ook een grote zaak, en goedkoop, misschien hebben ze daar iets???

Lijkt mij ook zo leuk in de tuin.
zo’n heel groot speeltoestel, maar ja in deze tuin zou het
makelijk kunnen.
Maar heb geen idee hoe groot de tuin in ons komende huisje zal zijn?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

wij hebben hier in horst een interchalet liggen, die zijn er goedkoop in want daar hebben wij toen een heel houten klimrek met 2 schommels voor 100 euri gekocht. Geen idee of ie verder nog ergens in het land zit.

Wow, gaat ik interchalet eens opzoeken zo!!! (via Google)

'K heb het gevonden As!
Alleen het maffe is dat je op de homepage bij “speeltoestellen” dus verder niks te zien krijgt.
Maar heb wel de folder kunnen bekijken.
Staan er 2 in.
Helaas kom je toch steeds rond de 360 euro ofzo uit (en ik wil zelf eigenlijk niet meer dan 250 kwijt zijn )
Maar bedankt!

he bieb, ik ben daarnet naar de hornbach en de praxis geweest. Bij allebei hadden ze een glijbaan, maar dan dus alleen de glijbaan, geen trapje of verder. Die van 3 meter was 120 euro, van 2,5 meter 80 euro, Er zaten van die hobbels en bobbels in, dat is wel leuk. Ik zag bij de praxis ook van die pakketjes die je kon kopen. Je moet dan nog wel het hout erbij aanschaffen, dus dat wordt dan een heel gemeet en gepas. Ze hadden hier twee voorbeelden staan, en je was dan voor een klimhuis en glijbaan zo’n 240 euro kwijt. Misschien heb je een grote praxis in de buurt, met tuincentrum???

Ja, dat van de Praxis heet geloof ik Jungle Gym toch? Ofzoiets
Da’s inderdaad dat je er zelf nog hout bij moet kopen enzo.
Ik denk dat ik toch maar eens ga kijken daar.
We hebben hier idd een Praxis (2 zelfs ) en in Almere zit een mega-grote.
Bedenk me trouwens dat ze hier ook een belachelijk grote intra-tuin hebben…misschien hebben ze daar ook wel wat.

Bedankt in ieder geval!

(tips blijven nog steeds welkom hoor )

Gewijzigd door - Bieb op 12 Apr 2006 15:01:28

ben je al bij toysarus geweest

Nee, dichtstbijzijnde ToysRus is toch wel dik half uur rijden.
Had wel op de site gekeken al, maar daar zetten ze én geen foto’s én geen prijzen neer…(lekker handig)

Heb wel een bedrijf gevonden dat vrij goedkoop van die speelhuisjes enzo verkoopt (en bezorgd evt.)
Heb al heeeeeeel wat sites gezien maar deze is met veel dingen wel wat goedkoper.
Mocht iemand de link willen geef maar ff een gil
(weet ff niet meer of ik dat hier nou wel of niet mag noemen)

Ik twijfel nog wel heel erg.
Tussen een huisje of een glijbaan.
Glijbaan hebben we op zich aan de overkant van de straat ook.
Maar ja…in de tuin is ook wel leuk. Maar die krengen zijn altijd zo statisch

Nou ja, ik kijk gewoon (weer) ff verder

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

(ik wil die link )

www.vanderlaan-trading.nl

Je moet eerst ff kiezen voor optie “speelgoed” dan bijv. “speelhuisjes” en dan links kiezen voor “alle modellen” (ofzoiets)
Het bestaat steeds uit meerdere bladzijdes.

Prijzen zijn wel vanaf 145 euro, maar ik heb al heeeeel veel andere sites gezien en dit is echt 1 van de goedkopere leveranciers.
En ze hebben onwijs veel soorten huisjes etc.
O ja, ook bij “speeltoestellen” staan soms een soort huisjes.

Deze is bijv. 145 euro.
Op zich een kei leuk activiteiten ding

Oeps, foto beetje groot, solly!!!

Gewijzigd door - Bieb op 12 Apr 2006 22:05:10

maar de glijbaan is zo laag… zou liever voor een iets hogere gaan, heeft stephan er ook nog iets aan

groetjes Kim, mama van

en

Ja schat, ik plaatste deze foto ook meer voor mammakim eigenlijk
Had ik er ff bij moeten zetten, vooruit

ja wij hadden ook zo klein klimgeval maarja hij is nu al weer weg dylan was te groot en voor kaitlyn was het ook niet meer uitdagend

maar ik zou marktplaats in de gaten houden hoor,dadelijk als die zo gaat schijnen gooien alle ouders die speeltoestelen er weer op