Betaalbare broeken?

Pffff…wat zijn broeken eigenlijk duur! Eva moet een maat groter deze herfst en Max ook. Maar ik zie vaak broeken voor Eva van 34,95 en zelfs 49,95 en voor Max zijn ze dan 27,95. Dat vind ik nogal aan de prijs. Je hebt immers meerdere broeken nodig! Nu koop ik voor Max graag bij Jola en daar betaal je 14,95 voor een broek en hij heeft er ook eentje van de HEMA van 8,-. Maar waar zou ik nog meer kunnen kijken? Ik wil wel een stoere broek voor allebei, dus niet eentje met bv elastiek van boven zoals je weleens bij Zeeman ziet. Er moet wel echt een knoop opzitten en kontzakjes. Maar dus wél met een ander prijskaartje dan die broeken van Vingino enzo…ik begin er niet meer aan! Haar nieuwe winterjas (die paste ze toen het dinsdag stikbenauwd was haha) was 49,95 en dat vind ik nét kunnen omdat zij daar de hele winter mee door kan, maar voor Max zou die ook al 45,95 zijn (die ik heb gezien). Bedragen he!

Maar…ik zoek dus hippe (spijker)broekjes voor een leuke prijs!

En nog iets: Max is vandaag gemeten op 75 cm. Zouden jullie een winterjas dan kopen in 80 of 86? Ik wil niet dat hij er in verdrinkt, maar ook niet dat 'ie er snel uit is…Of ik moet gewoon even geduldig wachten tot het echt koud is natuurlijk, hahaha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Weet je waar ik ook geregeld even kijk? Op de site van Hema. Daar hebben ze in de online winkel onder het kopje opruiming vaak andere afgeprijsde artikelen dan in de winkel. Maar je kunt het wel in de winkel laten bezorgen en het daar dan ophalen. Dan scheelt je bezorgkosten

En Wehkamp heeft ook aardig wat opruiming. Verder vind ik dat Ter Stal wel stoer jongensspul verkoopt, voor meisjes weet ik het niet. Daar heb ik geen ervaring mee

Voor een spijkerbroek geef ik hier echt niet meer uit dan 20 euro. En bij C&A ben ik daarvoor aardig goed en stoer (!) geslaagd. Daar hangt ook aardig wat afgeprijsd

C&A vind ik zelf een geweldige winkel en haal ik bijna al Sylvie haar kleertjes Ze hebben ook hele stoere kleertjes voor jongens en ze zijn absoluut niet duur! Kijk maar eens op: http://www.wehkamp.nl/kinderen/baby/babykleding-(jongens)/C23_3K3_K32/
Heb je broeken voor 15 euro!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 14 Jul 2011 14:33:34

ik heb 2 meiden, dus hoe het met jongens kleding zit… weet ik eigenlijk niet zo… hoef er nooit voor te kijken… maar waar ik vaak heel leuk kan slagen voor niet al te belachelijke prijzen… is gewoon bij de H&M en die hebben ook een webshop!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ik hou ook echt van stoere spijkerbroeken, niet van die suffe gevalletjes.
Ik slaag eigenlijk altijd bij Prenatal of Name it! Voor overige kleding vaak bij H&M.
Maar over de prijzen, Prenatal vraagt meestal 17.95 of zo voor die broeken en bij Name it betaal ik max 25 voor een leuke broek.

Over de winterjas. Julian is nu 86 cm gemeten en past zn spullen van 80 nog goed. Aankomende herfst/winter niet meer. Hij is een snelle groeier, maar heeft erg lang in maat 80 gezeten. Op een gegeven moment groeien ze een stuk minder snel!
Ik zou dus zéker geen 86 doen, dat heeft Jul nu nog niet eens.

Lilypie Second Birthday tickers

Broeken daar kun je je arm aan blijven kopen zeker met kruipende mannekes
ff wat betaalbare ideetjes voor je op een rij.

-Hema
-Bentex
-Bristol
-Scapino
-C&A
-Wibra
-Zeeman
-Action
-Jensen
-H&M

En mijn persoonlijke favoriet waar ik vaak de kleding voor Ruben haal is ‘Takko’ betaalbaar en net even anders als anders.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Gewijzigd door - MJ op 14 Jul 2011 15:26:16

Zeeman heeft hele leuke broeken met zaken en een knoopje dus niet wat jij beschrijft en voor een hele leuke prijs.

Enne winterjassen koop je mininaal 1 maat groter dan de kledingmaat dit omdat winterkleding dik(ker) is en als je de jas maatpas koopt is ie al snel te klein. Dus draagt Max 80 dan koop je 86.

Groetjes,

Michèle

Ik kocht toen Senne nog kroop broeken bij de HEMA en H&M

Wij hebben een open grindvloer dus mevr heeft in drie maanden 10 spijkerbroeken versleten! Ja, dan maar even iets minder stoere van de HEMA en voor de stoere bij H&M…

Ik heb nu 2 leuke van BFC en 2 van Name-It…

Hoe kan je nu de maat van winterjas voor Eva al weten, de winterjas heeft ze hoop ik nog 3 maanden niet aan toch?

Groetjes van Sascha en Senne

In eindhoven zit zeker geen Ter stal Rainbow? ik ga ze daar altijd halen, maakt me niet uit hoever ik er voor moet gaan, maar daar vind ik ze helemaal stoer! meestal koop ik dus alleen broeken voor Rico als ik bij mijn moeder ben En is het hoge nood? dan zeeman of C&A maar dat vind ik echt 3x niks…maar nood is nood

Heb je V&D al eens geprobeerd?

Bedankt voor de opties, ik zal zeker eens kijken! Het liefst pas ik alles. Eva draagt deze zomer soms 86 en soms 92 van broek, maar 98 hoef ik dan zeker niet te kopen. Voor Max ligt het anders, die is echt bovengemiddeld lang en die heeft ook megalange armen. Die gaat nu echt naar 80 en daarom weet ik dus niet of ik die jas nu al ga kopen. Ik neig dan naar 86 hoor, maar goed, het is zomer!

@Sacha, Eva draagt al een jaar 92, dus ik kan er dan wel van uitgaan dat zij 98 heeft over 3 maanden. Ik koop nieuwe dingen nu in 98 en rol ze dan nog wel een beetje om als het te lang is. Te kort wordt het zeker niet, want ze blijft klein! Hoewel…ze is gegroeid zag ik en haar voetjes ook!

Zara! Check! Dat is ook een goeie Bakmama! Het was me wel opgevallen dat de winterkleding weer duurder is. Zelfs een BFC-jas is nu 64,95! Ik vond die kleding ook opeens best duur? Daar ligt het dus aan, aan de katoen? Jeetje! En wij maar dokken! Tsss!

Persoonlijk zou ik wel een winterjasje in maat 86 nemen zeker als hij bovengemiddels groeit. Rens is toen in december een jaar geworden en die droeg toen ook jasjes maat 86. Was ook een groot ventje. Zeker met de rpijzen van nu zou ik het risico niet nemen om 2 keer een jasje te moeten kopen.
En met jongetjes kun je ook niet al te lang wachten met aanschaffen omdat de keuze met jassen gewoon beperkt is. ik vind het trouwens niet storend als een jasje iets te ruim is zolang ze nog in de wagen zitten, dat valt dan toch nog niet zo heel erg op. en idd er moet wel een trui onder kunnen dus jasjes neem ik ook altijd een maatje groter.
Voor broekjes slaag ik ook altijd goed bij de h&m, trouwens ik vind de meeste kleertjes daar wel leuk. Het is wel soms een nadeel dat veel mensen daar kopen. Rens heeft bv vaak dezelfde shirtjes als de buurkindjes hier. De buurvrouw koopt voor haar zoons vaak dezelfde shirtjes, dus soms lopen er hier 3 in hetzelfde rond. Maar goed het is wel leuk en betaalbaar.