Pffff…wat zijn broeken eigenlijk duur! Eva moet een maat groter deze herfst en Max ook. Maar ik zie vaak broeken voor Eva van 34,95 en zelfs 49,95 en voor Max zijn ze dan 27,95. Dat vind ik nogal aan de prijs. Je hebt immers meerdere broeken nodig! Nu koop ik voor Max graag bij Jola en daar betaal je 14,95 voor een broek en hij heeft er ook eentje van de HEMA van 8,-. Maar waar zou ik nog meer kunnen kijken? Ik wil wel een stoere broek voor allebei, dus niet eentje met bv elastiek van boven zoals je weleens bij Zeeman ziet. Er moet wel echt een knoop opzitten en kontzakjes. Maar dus wél met een ander prijskaartje dan die broeken van Vingino enzo…ik begin er niet meer aan! Haar nieuwe winterjas (die paste ze toen het dinsdag stikbenauwd was haha) was 49,95 en dat vind ik nét kunnen omdat zij daar de hele winter mee door kan, maar voor Max zou die ook al 45,95 zijn (die ik heb gezien). Bedragen he!
Maar…ik zoek dus hippe (spijker)broekjes voor een leuke prijs!
En nog iets: Max is vandaag gemeten op 75 cm. Zouden jullie een winterjas dan kopen in 80 of 86? Ik wil niet dat hij er in verdrinkt, maar ook niet dat 'ie er snel uit is…Of ik moet gewoon even geduldig wachten tot het echt koud is natuurlijk, hahaha!
Groetjes Rainbow, trotse mama