Beste nieuws allertijden :)

Vandaag hebben we (EINDELIJK) bericht gekregen van Het REC, Yessss Demi krijgt definitief een rugzakje!!!

Ben zo super blij, we stonden hier vanmiddag effe te springen hoor, haha Arno en ikke
Had nog lang geen bericht verwacht, en nu is het er al, dus ze kan met een gerust hart het gaan proberen op de gewone basisschool mét rugzakje!!

Ohhhhh jullie weten niet half hoe happy ik hier mee ben!!

Groetjes Nathalie & Co

Wat goed om te horen! Jullie gaan met een gerust hart de zomervakantie in, volgens mij.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

Super! Geniet er maar lekker van!

Tessie

joepie, en het is ook goed dat je weet da tje ten alle tijden kan terug vallen op speciaal onderwijs! maar super de super lekker op haar school en geen gedoe met straks milan op een andere school

groetjes Kim, mama van

en

Goed zeg!!
Stel dat het nou toch uiteindelijk niet gaat lukken op de “gewone” basisschool, dan heb je voor jezelf tenminste het gevoel dat jullie er àlles aan gedaan hebben (lijkt mij)
Fijn dat ze het goedgekeurd hebben!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Inderdaad bieb, dan hebben we alles gedaan!!
Stel dat we haar gelijk naar het sbo hadden gedaan had ik me altijd afgevraagd of dit wel een juiste keus was

Groetjes Nathalie & Co

Wat geweldig nieuws zeg!!!
En aan al die te zien krijg ik het idee dat je SSSUUPPEERR blij bent!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Zeker weten SUPERblij ja
Valt echt een zware last van me af

Groetjes Nathalie & Co

zo wat goed he .ik ben super blij voor jullie ,helemaal te gek toppie .gelukkig toch nog proberen op deze school .superrrrrrrrrrrrrrrr

groetjes marielle mama van
10-10-01

dat is zeker goed nieuws.
Kan me voorstellen dan jullie blij zijn.

groetjes katinka

Dat is goed nieuws !
Ik ben blij voor jullie

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gaaf zeg,nou demi we gaan allemaal verder duimen dat je op de gewone school kan blijven en dat je veel steun heb aan het rugzakje

nathalie ben heel erg blij voor jullie

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Dank je lieve meiden

Groetjes Nathalie & Co

Heee super zeg!!! Geweldig voor jullie!

Liefs, Els

Wow, gaaaaaaaf hoor, mega toppie. Kan me voorstellen dat er een mega steen van je hart valt. Nu hup de vakantie in en met frisse moed aan een nieuw schooljaar beginnen strakjes. Natuurlijk blijf ik strakjes ook nieuwschierig hoe het gaat !

Wat een geweldig nieuws zeg. Kan me voorstellen dat het een hele opluchting voor jullie is en dat er een behoorlijk last van jullie schouders afvalt. En nu eerst lekker van jullie vakantie genieten. Kan me voorstellen dat je daar nu wel aan toe bent.

Groetjes,
JacqKie

Gewijzigd door - JacqKie op 08 Jul 2006 21:39:26

Ohhh meis geweldig!!! tuurlijk ben je blij ik spring met je mee!

Tries

Dank je meiden, doet zo goed al die lieve woordjes van jullie elke keer maar weer . Toppie!!

Groetjes Nathalie & Co