Beste mensen

ik wil even zeggen dat de test bij de huisarts positief is. ik ben hier een tijdje niet meer geweest omdat ik eerst mezelf en anderen dingen onder controle moest krijgen. ik had het na de test meteen me ouders verteld. me vader was niet kwaad maar teleurgesteld en me moeder was wel kwaad maar nu hebben ze er wel een beetje vreden mee! ik zelf vind het steeds leuker worden gewoon al het gevoel dat er een nieuw leven in mij groeit.
dat is wat ik nog even wou laten weten.

groetjes A.

Goed dat je het verteld hebt en ik wens je verder een super zwangerschap.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gefeliciteerd met je zwangerschap

xx.Eva.

Goed dat je het vertelt hebt
Fijne zwangerschap verder

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Gefeliciteerd met je zwangerschap, dan nog 1 tip probeer er van te genieten en laat je ouders helpen. Weet de jongen die de vader is het ook al??

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Gefeliciteerd, en accepteer inderdaad alle hulp en ik hoop dat de pappa er net zo blij mee is.

Groetjes,

Michèle

Fijne zwangerschap. Wanneer ben je uitgerekend?

Groetekes, Sje

gefeliciteerd met je zwangerschap

Gefeliciteerd en geniet ervan!

groetjes Gytha

quote:
Gefeliciteerd en geniet ervan!

groetjes Gytha

dankjewel allemaal.. Ik heb een echo gehad om te kijken hoelang ik al zwanger ben.. dat waren 7 weken en dat zijn nu al ondertussen zo ong, 9 weken. de vader van het kindje had ik het nog gezegt voordat ik na de dokter ging en hij is toen mee geweest na de dokter en toen de test positief was heeft hij me gezegt dat hij bereid is om mij overal mee te helpen we zijn ook weer bij elkaar. ik ben 11 september uit gerekent ik verheug me met volle smart om mijn kleine wonder en voor de mensen waar ik best dom tege reageerde sorry !

groetjes A.

Fijn dat de vader van je kindje ook meegeweest is en dat hij bereid is je zoveel mogelijk bij te staan. Dus achteraf valt het je allemaal nog best mee hoe de mensen om je heen reageren zeker?

Groetekes, Sje

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar van. Ik hoop dat het goed mag gaan.

Het is je vergeven hoor! Wij zijn door alle andere meiden die lollig dachten te zijn wat terughoudend tegenover tienermoeders. Maar als je vragen hebt kun je die hier rustig kwijt en laat eens weten hoe het gaat met je zwangerschap.

Proficiat met je zwangerschap…!

Fijn dat de vader zich ook verantwoordelijk voelt… en jullie op deze manier samen van de zwangerschap kunnen genieten. Hopelijk geen last van misselijkheid etc. Enne… wij zijn er voor de antwoorden op je vragen hoor…

Geniet er ondanks alles maar van …

quote:
Proficiat met je zwangerschap...!

Fijn dat de vader zich ook verantwoordelijk voelt… en jullie op deze manier samen van de zwangerschap kunnen genieten. Hopelijk geen last van misselijkheid etc. Enne… wij zijn er voor de antwoorden op je vragen hoor…

Geniet er ondanks alles maar van …

Ik heb wel veel last van misselijkheid, vooral het smorgens.. maargoed het hoort er allemaal bij natuurlijk.. en het is begrijpelijk dat jullie zo reageren als met jullie van die grappen worden uit gehaald is niet normaal van die mensen dat ze hierover kunnen liegen. maargoed.. en het is zeker fijn dat de vader met me mee is gegaan. en ik laat zeker nog weten hoe het gaat met de zwangerschap.

groetjes A.

Oh wat leuk meid, dat was ook mijn uitgerekende datum vorig jaar. Alleen Morgan is uiteindelijk 3 september geboren. Ik vond het wel een makkelijke datum om te onthouden maar hoopte dat ze niet op die dag geboren werd, ik kreeg nu al allemaal stomme grapjes erover Zal ze je besparen. Maar geniet er lekker van samen enne die misselijkheid was bij mij met 12 weken ineens over en ook het vermoeide gevoel. Al was ik de hele dag misselijk

Groetjes,

Michèle