Besluit kwa werk genomen

Voor degene die mij wel een beetje kennen weten dat dit best een moeilijke beslissing is geweest voor mij. Maar in overleg met Mervin heb ik besloten om ook actief te gaan solliciteren op banen voor maar 32 uur in de week. Das dus 1 dag in de week minder werken voor mij. Ik sta nog steeds open voor 40 want dat laat ik niet in een keer los, misschien over een tijdje wel hoor, maar we kunnen het financieel leien, en ik heb eigenlijk nooit rust. En met mijn gezondheid is dat niet echt bevoordelijk. Morgan zal in het begin nog wel even 4 dagen naar het kdv gaan omdat ik natuurlijk wel even garantie moet hebben om daar te blijven en misschien gaat mijn bedrijfje wel lekker lopen en heb ik een paar uur per dag voor mezelf nodig om daar mee bezig te zijn, maar ik kan dan wel beslissen om haar thuis te houden of niet. Maar goed nu alleen nog die leuke baan vinden

Groetjes,

Michèle

Wat goed dat je een beslissing hebt kunnen nemen!

Ik hoop dat je snel een super leuke baan vind maar dat dat snel eigenlijk niet meer nodig is omdat je eigen bedrijfje nog beter loopt
Maar dan zijn we vast wel weer een paar jaar verder.

denk het wel Suszje moet zo ie zo mijn diploma eerst nog halen dus tot die tijd gewoon werken.

Groetjes,

Michèle

Wat goed dat de beslissing genomen is!
Heb je je opleiding al binnen gekregen?
Wij willen namenlijk over 2/3jaar ongeveer trouwen :stuck_out_tongue: hihi.

Veel succes en veel plezier.

Liefs Shirley

@ Shirley jep deel 1 is binnen dus geen zorgen dat moet te halen zijn

Groetjes,

Michèle

Oke dat is fijn haha!
Ben je er al aan begonnen of nog niet?

Liefs Shirley

Spannend Michèle… ook een erg leuk vooruitzicht om nu aan je opleiding te beginnen…
Wanneer denk je klaar te zijn?? Dan zorg ik ervoor dat je al een opdracht hebt… bij mij whahahaha

Liefs, Melanie

Ik schrok al zeg! Ik dacht:" Daar gaat mijn 12,5 jarig huwelijksfeest!"

maar goed dat je een beslissing hebt genomen, ik het me heel goed voorstellen!
En idd voor jou zou het lekker zijn als het 32 uur per week kan, maar je weet nooit wat je tegenkomt…

Heb je je ingeschreven bij een uitzendbureau? Die kunnen je ook vaak helpen aan een geschikte baan. Althans, dat is onze ervaring…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

@ shirley, ik heb het ingekeken, wilde vanavond meer doen maar mijn keel is helemaal dik en mijn hoofd zit vol dus morgen maar even kijken

@ Melanie ds mooi dan heb ik nu 3 klanten

@ Marmama geen zorgen

Groetjes,

Michèle

Nou kom ik misschien ff heel dom over hoor maarre…ben jij aan het leren voor pastor / priester ofzo?
Volgens mij lees ik iets over bij jou komen om te trouwen of zoiets?

Gr, Danielle

@ Danielle ha ha ha nee ik ben een opleiding evenementen organisatie aan het doen en daarna wil ik wedding planner gaan doen. Pastoor kom ik niet meer voor in aanmerking denk ik

Groetjes,

Michèle

Goed van je dat je een besluit genomen hebt.

Dat zal je vast weer wat meer rust geven.

Ik hoop dat je snel een leuke baan zal vinden en wens je succes met je studie!

Groetjes,
Sandra

Ik hoop het oko Sandra. ik heb morganmiddag een gesprek bij een bureau die mijn cv op internet gevonden heeft. Alleen hebben zij merendeel 40 uurs banen, op zich ook geen ramp, maar 32 mag en kan ook. We zien wel wat er uit komt.

Ben nu alleen maar verrot met een dikke keel en hoofdpijn.

Groetjes,

Michèle

Oh…hihih…sorry…dus toch niet zo’n heilige dan bij ikkeben!

Gr, Danielle

@ Danielle ha ha ha ik heilig???

Groetjes,

Michèle