Besluit genomen

Hoi dames,

Een tijdje terug had ik een topic geopend over of ik de nachtdienst in zou gaan , ja of nee.
Inmiddels heb ik idd een besluit genomen, en aan het tijdstip van dit topic, kunnen jullie al wel zien welk!
Ik heb idd besloten om het toch te doen, en zit inmiddels in mijn 4e nacht. Het bevalt mij eigenlijk best goed. Het is soms wel rustig hoor, zoals nu ook, heb alle taakjes die ik moest doen klaar, en nu hoef ik alleen nog maar op de bellen te lopen. die gaan echter niet, iedereen slaapt heerlijk!! Dit kan wel tot een uur of 600 duren! In die tussen tijd moet ik uiteraard wel wakker blijven, maar heb dan niet zo veel te doen, aangezien de computers hier nog niet helemaal goed werken. Behoorlijk traag, dus kan geen rapportage schrijven etc.
Ben inmiddels dus maar dvd’s aan het kijken om de tijd te doden, en hopelijk werken de computers weer snel helemaal goed!! Het duurt bijna 2 minuten om een internet pagina te laden namelijk!!

Nu alleen nog maar morgen nacht, en dan weer een aantal dagen heerlijk vrij!!!

liefs woezel

Nou goed dat je een besluit hebt genomen waar je achter staat! Ik hoop echt dat het je bevalt en daardoor meer bij de kleine kan zijn. Goh als je echt al klaar bent das wel fijn, kun je niet rusten met de pieper naast je gezicht! hihihi dat deed ik altijd, wij hadden standaard iemand die rond 3 uur moest plassen, maar ik waste ook altijd al 1 of 2 mensen in de ochtend (vroege vogels) zodat mijn collegas dat niet hoefde te doen (waren ze heel blij mee) maar goed, hoop dat het je blijft bevallen, en ook je “aangepaste loon” aan het einde van de maand

Als je er zo achter staat heb je zeker het juiste besluit genomen. Je hebt zo te horen alleen nog een paar goede boeken nodig

Groetjes,

Michèle

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en dat het tot nu toe goed bevalt. Dat blijft hopelijk zo. Doe mij een baan waarbij ik dvd’s kan kijken

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

haha ik wilde al zeggen hoezo laat!!
je krijgt waarschijnlijk nu wel meer uitbetaald toch? dat is wel positief.
had je moeite met je dag en nacht ritme de eerste dagen? of valt het mee?
ik ben blij voor je dat je het een goede keuze vind meis! spreek je snel oke, zeker als je eindelijk vrij bent

Ja ik vind het heerlijk die nachtdiensten!! Lekker rustig, en de tijd voor clienten nemen als ze bellen. Overdag is het toch vaak even snel helpen en dan hup naar de volgende. Nu kun je de tijd nemen, en ik merk toch dat ze dit prettig vinden!!
Ik verdien zeker meer dan eerder. Het is echt een leuke extra in de maand!!
UIteindelijk is het wel 7 nachten op, 14 nachten af, maar ik merk aan mijzelf dat ik geen tot weinig moeite heb met het omschakelen van het dag/nacht ritme. Het ging mij bijzonder gemakkelijk af, wat ik niet ahd verwacht als ik eelijk ben. Dit is mijn laatste nacht (ik ga zo naar mijn werk) en dan ben ik voorlopig weer even vrij!! Echt heerlijk voor Bo ook, want ik ben gewoon veel meer thuis voor hem! Dat is toch wel 1 van de belangrijkste drijfveren waarom ik die omschakeling heb gemaakt. Ik had wel een klein contract (21,6 uur per week) maar in de praktijk (door korte diensten) werkte ik vaak 4 dagen in de week. Dus 4 dagen opvang voor Bo nodig, en nu is het eigenlijk met 6 a 7 dagen opvang in de maand genoeg!!!
Is toch een behoorlijk verschil!!

Een boek moet ik niet gaan lezen in de nacht, want ik wordt altijd heel slaperig van boeken, heel soezelig, en val dan zo in slaap!!
Bij dvd’s heb ik dat niet, dus ben nu de serie 24 aan het kijken, en voor vannacht heb i de dvd de gelukkige huisvrouw mee genomen.
Moet zeggen dat dt wel wennen is voor mij hoor. Ik ben gewend om constant in de weer tezijn, en even zitten, daar deed ik niet aan want het in de baas zijn tijd!! En nu kan het niet anders soms, gisteren had ik om 615 pas mijn eerste bel weer waar ik niet eens op hoefde te lopen!! Die kwam pas om 645!! En om 730 moch ik weer naar huis!!
Voel mij dus wel schuldig hoor, als ik daar dvd’s kijk. Maar goed, ik ga om het uur een ronde lopen, kijken hoe het met de clienten gaat, en af en toe even met collegas van andere stichtingen die daar zitten een praatje maken.
En zo vliegt de tijd wel voorbij. Ik heb bij de afdeling waar ik overdag ook werkte al gezegd, laat de waskarren enzo maar staan, die pak ik in de nacht wel uit. Medicatie kast opnieuw ingericht en maandrapportages wil ik ook gaan doen in de nacht voor alle clienten. Puur omdat ik de tijd er voor heb. Mits de computer daar is een keer mee werkt!!! Komt omdat de telefoon lijn nog niet up to date is daar!! Op die manier kom ik de nacht wel door!!

liefs woezel

ik ben echt blij voor je Wil! zeker heb je nu een goed besluit genomen mbt Bo, dan ziet hij jou ook vaker en dat is wel zo prettig, maar ik neem aan dat je overdag dan toch ook wel moet slapen?? hoe pak je dat aan als Bo thuis is en Alex is werken?

quote:
ik ben echt blij voor je Wil! zeker heb je nu een goed besluit genomen mbt Bo, dan ziet hij jou ook vaker en dat is wel zo prettig, maar ik neem aan dat je overdag dan toch ook wel moet slapen?? hoe pak je dat aan als Bo thuis is en Alex is werken?

Dat komt niet voor, want door de weeks is Bo dan bij het kdv als ik nachtdienst heb,en alex is werken.In het weekend is alex thuis, dus dan is het voor mij oordoppen in en lekker slapen!!

liefs woezel