Besef me opeens dat ik me nog niet heb voorgesteld


#21

indd wees in ieder geval eerlijk over de vader van het kind,
uit eige ervaring maakt leugens meer kapot dan je lief is ik leerde mijn vader kennen toen ik begin 20 was.
maar respect hoor dat je het alleen doet en ook nog eens studeerd hartstikke goed zo heb je straks ook meer kans op een goedbetaalde baan en ga je het ook finincieel prima zelf redden zonder de hulp van die oellewapper.

before you judge me, try hard to love me


#22

Leuk dat je je alsnog voorsteld.

Welkom op ikkeben. Ik ben Sandra, 30 jaar en woon samen met mijn man en ons zoontje Tim van 2 jaar in Noord Holland. Ik werk 3 dagen per week als Sales medewerker bij een detacheringbureau voor IT personeel.

Respect voor je hoor, studeren en je kind alleen opvoeden. Vind het net als lalala zo knap dat jullie toch doorgaan met studeren en daarnaast alle tijd vrijmaken voor jullie kind.

Groetjes,
Sandra


#23

Welkom, alsnog haha!
Wat een heftig verhaal! Lijkt me heftig als je nog maar net een ukje hebt en dan alles al alleen moeten doen ik ben echt onder de indruk van je verhaal!
Ik ben inge, 24 jaar, (nog maar kort) en ik woon samen met mijn vriend (28) Wij hebben een zoontje Rico, en hij wordt 24 september 2.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#24

Hoi Jana
welkom hier, alsnog
Zie nu pas dat je je hier voorstelt. Wij zijn Boukje (27) en Sarah (DUH) en wonen in Limburg. Kom ik niet vandaan, ben een Schiedamse van origine. Maar voorlopig wonen we hier goed met z’n tweetjes.
Over een maandje ga ik ook weer naar school, 4 jaar lang. De Pabo. Ik denk net als Lalala ook niet aan de tijd dat ik naar school ga. HET GAAT GEWOON LUKKEN.
Ik heb niet kunnen lezen waarom je niet samen bent, het was al aangepast.
Ikzelf vind het niet zo moeilijk, wat je al zei, als die kleine snoet gaat lachen als je hem uit bedje haalt, heb je niet veel meer nodig.
Gelukkig is Sarah ook ongelooflijk vrolijk, zelfs mijn gastouder staat er om verbaasd, lachen lachen lachen, is het enige wat ze kan. Ik weet heel goed, dat ik me in mijn handen mag knijpen, dat het ook anders had gekund.
Maar goed, leuk, nog een alleenstaande studerende mamma, misschien kan ik wat van je leren.
Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers


#25

haha wat leuk dat je de pabo gaat doen gewoon denken aan de vakantie ^^ aftellen helpt hier opzich zeer goed. Geloof dat de pabo hbo is toch? helemaal geweldig, herfstvakantie, kerst, voorjaars, meivakantie, of niet? En de zomervakantie natuurlijk 8 weken voor jouw en je kleintje. Op de universiteit heb je alleen zomer en kerstvakantie en de officiele dagen vrij natuurlijk als pasen, pinksteren, etc. Je kunt drie weken vrij scoren in februari als je geen hertentamen hebt, anders moet je gewoon door blokken


#26

Jeetje wat heftig zeg, welkom hier en ook ik vind het ontzettend knap van je
Zorgen voor je kindje en studeren ernaast! Goed van je hoor en inderdaad zolang je kindje maar gelukkig is en JIJ natuurlijk haha, das het allerbelangrijkst :smiley:
Veel plezier hier!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie