Beroepskeuze van je kind

Ik heb echt gelachen, zo schattig!! Bo heeft het al wel eens vaker uit zichzelf gezegd, maar hij zat net dora te kijken, en Dora vroeg wat je later wilde worden als je groot bent, en raad eens wat Bo zegt tegen dora??? Ik wil kapper worden!!! Hahahahahahahahaha

Zoals ik al aangaf, ik had het hem al wel eens een keer eerder horen zeggen, maar op de 1 of andere manier klonk hij nu zo serieus, alsof hij ook al echt wist wat het was enzo…het zal mij benieuwen of hij dat over 16 jaar ook nog steeds wil Zo ja, dan kan ik mooi goedkoop mijn haartjes laten stylen door hem!!!

Zeggen jullie kids wel eens wat daarover? Ben ik wel benieuwd naar!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

hahaha! slimmerik! Nee Rico heeft dat nooit zo gezegd, wel is ooit gevraagd; wie ben jij. dat hij zei: een piraat! zoiets

Ja hier wisselt het nog wel eens; het is dokter, dierendokter, mama, zangeres, danseres! hihihih Leuk he

Whahahah Woezel, hier precies hetzelfde…

Ik was Joël de fles aan t geven, en Noah staat achter me en zegt, Mama ik ga even je haartjes mooi maken!.
Dus hij frunnekt wat, en ik zeg tegen hem… zo ga jij later kapper worden?
Jaaaaahaaa zegt ie, alle krulletjes knippen!! en mooi maken!

Liefs, Melanie

Hahahahaha kunnen ze samen wel een kappers zaak beginnen!! En dan mogen wij lekker gratis onze haren laten knippen/verfen!!

liefs woezel

Bo vind timmeren ook erg leuk, zoals je weet is mijn man ook interieurbouwer, en als het effe kan wil bo “mee” helpen, maar hij heeft nog nooit gezegd dat hij timmerman wil worden, tot nu toe altijd “kapper” , ik ben echt benieuwd of hij dat later ook wil gaan doen. Vind het dan wel erg grappig dat als dat zo is, hij dit nu al op zijn 2e heeft bedacht!! Persoonlijk wist ik dus niet dat zulke uitspraken dus al vanaf deze leeftijd begon, vandaar dat ik het ook zo leuk vond!

liefs woezel

Mag Eva dan ook in de zaak komen werken? Die frunnikt ook aan mijn haren en zegt dan: ‘Nee mama, ik moet eerst jouw haartjes knippen!’ Schortje om en ‘knippen’ maar! Wie weet wordt het wel zo;n hele hippe salon dan, met keiharde muziek en allemaal stoere mensen, hahaha! Tegen die tijd worden wij daar geweigerd, omdat wij watergolf willen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Natuurlijk is Eva welkom!!! ennuh…watergolf? vergeet dan dat paars/grijs achtige haar dan ook niet!!! Brrr…

liefs woezel

Hihi wat grappig dat hij daar nu al zo stellig in is!

Hier wil de oudste opa worden hihi

De jongste wil prins worden en de oudste politieagent. Wat wil jij later worden mama vroeg hij pas hahaha.

Containerman!

Hij is dag in dag uit met containers bezig (zolang als dat hij al kan spelen)

Soms vraag ik wel eens: Aaron…als jij groot bent wat wil je dan worden?
Zegt ie Containerman!
Als ik dan zeg niet brandweer ofzo of politie?
NEE, Containerman!

Nou…duidelijk dus!

Maar eigenlijk is het niet meer leuk want hij slaat erin door.

Gr, Danielle

quote:
De jongste wil prins worden en de oudste politieagent. Wat wil jij later worden mama vroeg hij pas hahaha.

Ha ha ha Morgan wordt prinses dus volgens mij hebben we een glamourkoppeltje, ach zo te lezen hebben ze wel genoeg plek om zich te laten optutten

Groetjes,

Michèle

Het witte paard heeft hij ook al, want hij wordt de prins op het witte paard zegt hij hahahaha. Dus vervoer is ook al geregeld .

Oh ha ha ha die heeft morgan ook en die is helemaal gek van Amika dus denk dat we een ikkeben setje hebben

Groetjes,

Michèle

Hihi, Merel wil ook prinses worden. Maar dan wel een K3-prinses

Groetjes Natasja

@ Natasja morgan gaat voor disney

Groetjes,

Michèle

Mag Erik ook in de salon komen werken bij Bo, Noah en Eva?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Rico aait altijd over mijn haar heen en als ik bij hem gel in zijn haar doe zegt hij zo heel maf met een hoog stemmetje: zit het goed?!?!
lache!!

@Simzoe: hahaha wat zei jij toen??

Natuurlijk Mriek, Erik mag ook er bij!! Nu alleen nog een make up stylist en dan is het zaakje compleet (en een nagel stylist). Wie bied zich aan?

liefs woezel

ik zelf kan wel nagels doen?