Bericht van christina!

Hallo Dames!! Van hartelijk gefeliciteerd!!! Jullie zijn nu allemaal Digi-Tantes!!!

Hier ben ik dan weer. WAs gisteren rond de middag uur thuis gekomen

BEn hardstikke blij want mijn zoon Frederick is 24 September om 22.16 uur geboren. De bevalling heeft 1 uur en 30 minuten geduurd. De pijn was zo heftig en ik begon al van die rare persgeluiden te maken, dat men gelijk in de gaten had dat de baby er ieder moment kon zijn

De dag ervoor:
23 sep hadden zij mij weer naar huis gestuurd en al verteld dat ik de volgende dag zou kunnen bevallen, omdat zij een soort van pil gaan geven om alles te laten starten.

De volgende dag rond 11.00 kreeg ik mijn eerste pil. Rond 5 uur begon ik meer voorweeën te krijgen, maar ja helemaal geen sein tot bevalling. Maar omdat ik aangaf dat ik meerdere voorweeën kreeg, hadden zij een test laten doen om te kijken hoe vaak de voorweeën nou kwam. Het kwam tussen 5 en 10 min dus hadden zij besloten dat ik geen tweede pil meer hoef te krijgen, want ik zou vandaag nog kunnen bevallen of vroeg in de ochtend.

Rond 20.30 kwam de dokter weer kijken om te zien hoe groot de opening van mijn baarmoedermond was. Die was rond 1 centimeter dus helemaal niks, maar terwijl zij aan het voelen was kreeg ik een voorwee en toen was mijn water ineens gebroken!!!

Ik lag 15 min (20.45uur) later in de bevallingskamer (hoe je het ook noemt, kom er even niet op). NA veel persen kwam Frederick eruit!!!
Ik heb gelukkig maar 1 hechting en voel me weer top!!!

Frederick weegt: 4010 gram
is 53 cm lang

Ik ben zo blij dat alles goed is gekomen en dat ik eindelijk van hem kan genieten! Mijn eerste zoon Vincent vindt het naar mijn mening allemaal spannend. Hij aait nu al zijn broertje en legt zijn hoofd tegen Frederick’s (in de zin van: ik geef hem nu een kus hihihihi) Tot nu toe merk ik niks van jaloersie, maar dat kan nog altijd komen hehehe

Ik probeer de foto’s van mijn camera naar de pc te kopiëren, maar volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan. Ik zal mijn vriend hier naar laten kijken zodat jullie van de foto’s kunnen genieten!!!

Groetekes!!

Hoera, gefeliciteerd met de kleine man! En wat leuk dat zijn grote broer zo blij met hem is! Lekker genieten van je gezinnetje!

Groetekes, Sje

hey bericht … en wat voor bericht!! super … proficiat met de kleine!! daar teken ik voor … maar één hechting

geniet van je mannen…

Gefeliciteerd! Wow! Geweldig!

Liefs Elysa

Hartelijk Gefeliciteerd meid!!!Eindelijk kan/mag ik je feliciteren! Ben zo blij dat alles goed is met Frederick! Ben blij digitante te zijn!! Ga nu maar lekker genieten van de kraamtijd met je gezinnetje en laat je maar lekker verwennen. Poe je hebt ons wel in spanning gehouden zeg!Hij heeft ook echt een mooi gewicht. Ben benieuwd naar de foto’s van je nieuwe wonder.Nou meid geniet ze!!!groetjes chantal

Chantal

Jaja eindelijk bericht
Gefeliciteerd meid met jullie zoon
En super dat het goed gaat
Natuurlijk zoals de meeste digitantes ben ook ik benieuwd naar jullie wondertje
Maar we hebben geduld
Meid geniet van je gezinnetje

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi,

Gefeliciteerd. Flinke jongen zeg. Het regent bevallingen op moment zeg.

groetjes

lon106

Ja joepie, GEFELICITEERD en ga maar lekker onwijs veel genieten van je allerkleinste flinke kerel. We wachten wel geduldig op een foto`tje.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

gefeliciteerd en geniet er maar lekker van en laat je lekker verwennen hoor.

gr de mama van leyla

veronique daniels

christina en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon .
en de grote jongen met zijn broertje .
wil jullie heel veel geluk toe wensen .
en geniet lekker van je kraam tijd .

groetjes marielle mama van tanja

van harte gefeliciteerd!!!

heerlijk genieten nu…

gr Tries

Gefeliciteerd! Heerlijk twee mannen, geniet ervan!

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Lilypie 4th Birthday Ticker

meid gefeliciteerd met de kleine man

Gefeliciteerd met jullie wonder!
Geniet van de kraamtijd!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Foto mag je me ook eventueel mailen, dan gooi ik hem er wel even op voor je.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Dat verdient een bloemetje!!

Wat kun je trots zijn als digi-tante! Wat een super nieuws en fijn dat je ja al wat beter voelt. Nu maar lekker genieten en je kunt ons verwachten voor de digitale kraambezoek!

Op naar Noorwegen!

Van harte Gefeliciteerd en geniet ervan…
Dan zijn onze zoons nu op dezelfde dag jarig leuk.
Mijn oudste is ook 24 sept jarig

fijn dat het allemaal goed gegaan is

VOOR DE HELE FAMILIE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!

groetjes GYtha

gefeliciteerddddddd met jullie zoon en broertje

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Gelukkig is alles goed gegaan en kunnen jullie genieten van het kleine wondertje.
Van harte
Gr. Natasja