Bepaalde soort flesvoeding

goedemorgen!
Ik zou zo graag van jullie willen weten wat jullie ervaringen zijn met verschillende soorten fv. Ik heb sietske sinds maandag aan het eigenmerk van kruidvat en het is hopeloos!! Ze drinkt het hoognodige en komt snachts nu ook. Dat geeft niets maar aangezien ze al 5 weken door slaapt. Ik zat zondag op 5 voedingen van 165 ml op nutrilon en nu met kruidvat op 7 keer hoog uit 100 ml.
ik vermoed dat madam deze niet lekker vind en ik gelukkig vervangende voor de volgende voeding. Ik was zo benieuwd naar jullie ervaringen. Ze zeiden dat het precies het zelfde is maar volgens mij is dit niet helemaal waar…

groetjes baukje en sietske!

met overstappen heb ik altijd geleerd het te mengen…dus helft nutrilon helft kruidvat
maar ik zelf heb altijd nutrilon… dus geen idee of kruidvat erg afwijkt.

zit er misschien een andere gebruiksaanwijzing bij dat je het perse in warm water moet oplossen ofzo…
dat gedoe dat ze maar 100ml drinkt moet zo snel mogelijk voorbij zijn.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

ik ben ook wel aan het mengen geweest maar nu ze dus volledig op het eigenmerk zit is het hopeloos.

een vriendin van me heeft ook kruitvat fv gebruikt haar kindje vondt het ook niet lekker, is toen weer overgestapt naar friso en nu gaat het prima.
Waar dat aan ligt ik weet het niet?? maar over smaak valt niet te twisten he haha

suc 6 groetjes Gytha

Hoi,

Wij geven Milan ook eigenmerk voeding van de kruidvat.
We zijn er mee begonnen toen hij naar de opvolgmelk ging. Hiervoor gebruikten wij friso.

Kruidvat bevalt ons prima, En Milan doet het er zeer zeker goed op.

Succes

Groetjes Vanny, mama van Milan

Hoi Baukje,

ik heb begrepen dat het helemaal niet goed is om over te stappen van de ene naar de andere soort flesvoeding omdat kindjes dan ook weer makkelijk krampjes kunnen krijgen.
Ik gebruik zelf al vanaf de geboorte Nutrilon en heb nog nooit geen problemen gehad.

Groetjes,
Inge

Hallo,

Misschien beetje late reactie, maar het kan best zijn dat jouw baby’tje de voeding van Kruidvat niet lekker vind. Toen we met Cloé begonnen met flesvoeding kreeg ze eerst nan pro 1 van nestlé. Maar die vond ze duidelijk niet lekker! Dan overgegaan op Beba omdat die melk zoeter is en iets dikker. Normaal gezien is dit melk voor kindjes die niet verzadigd geraken, maar cb zei dat dit mss de oplossing was. En idd, met Beba drinkt ze haar flesjes goed uit. Dus terug naar Nutrilon gaan lijkt mij het beste. Hoe klein ze ook zijn, sommige smaken willen ze niet, hoe hard je ook aandringt als mama…

Groetjes,

Tamara