Benieuwd naar jullie mening

voor een vriendinnetje van me wil ik graag antwoord op de volgende poll

http://www.ikkeben.nl/go?3497

alvast bedankt namens haar!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik stemde nee. Domweg omdat het dan ook een heel brood is en je alles moet invriezen omdat zon ukje zon heel brood niet zo snel weg krijgt natuurlijk. Dan snij ik liever de korstjes eraf als ik dat nodig vind. Zo`n boterhammetje moet ik dan toch al smeren en doorsnijden, dan kan het eraf halen van het korstje ook nog wel.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik heb ook nee gestemd. Hier hebben we het geluk gehad dat de meiden nooit moeilijk gedaan hebben over de korstjes. Dat ze als ze net brood leren eten moeite hebben met korstjes is nog tot daaraan toe, maar dat ze als ze een paar jaar oud zijn nog moeilijk doen vind ik niet meer nodig eigenlijk. Niks mis met korstjes. Is ook brood.

Brood bakken zonder korstjes is niet mogelijk dus als het überhaupt te koop zou zijn, zou het naar mijn idee ook nog eens een stuk duurder zijn dan brood met korstjes. Zonde van het geld.

Mocht ik hier nog niet-korst-etertjes hebben, dan zou ik altijd gewoon brood blijven kopen en er zelf de korstjes afsnijden.

Groetekes, Sje

hoi,

Ik stem nee. Je eet zelf ook brood. Dus om van een boterham de korstjes af te snijden zie ik niet als een probleem. Om dan alleen voor die kleine een heel brood kopen zonder korsten die waarschijnelijk ook duurder is vind ik onzin. plus korstjes zijn goed voer voor de eendjes

Groetjes

lon106

Nee vind het onzin, bij brood horen ook de korstjes, liet ze er al heel jong er op sabbelen

gr Tries

Nee wat een onzin brood zonder korst, zo leren ze nooit om de korsten wel te eten, en net als tries liet ik ze er ook op sabbelen…

Groetjes Nathalie & Co

Ik heb ook nee gestemd
Omdat ik bij allebei begonnen ben met een korst van het brood
En daarna pas gewoon de boterham
Maar soms laten ze hier ook de korst liggen geen probleem hoor
Maar moet er niet aan denken eigenlijk dat ik een brood zonder korst moet kopen en 1 met korst beetje dubbel

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ik zou het ook nooit kopen omdat onze kids de korstjes juist het lekkerst van de hele boterham vinden. en voor kleintjes is het juist fijn als er tandjes en kiesjes doorkomen want dat masseert het tandvlees. wij gebruiken dat in plaats van een bijtring.

miranda