Bo noemt zijn plassertje gewoon piemel, laatst tijdens het verschonene zei hij, mama, bo grote piemel!!! hahahahaha lag in een deuk!!!
Hij vraagt ook mama ook piemel? En dan zeg ik, nee mama heeftgeen piemel, mama heeft borsten!! Vind ik voo rnu toch even makkelijker uitleggen dan zeggen dat mama een vagina heeft en een appart plassertje. Vind ik nu op deze leeftijd nog een beetje onnodig, tenzij hij er echt naar gaat vragen.
Moest ook zo lachen laatst. We zaten op ons bed, ik wasw mij aan het aankleden, en Bo zat naast mij. Zegt Bo opeens, Bo ook borsten!!! en hij had op de plekken waar zijn tepeltjes zitten, zijn truitje gepakt en naar voren getrokken!!! hahahahahahaa, ik lach echt in een deuk, en toen ik zei, maar Bo , mama heeft borsten maar Bo niet, Bi heeft een piemel. Mama is een meisje, Bo is een jongen, toen werd hij echt bijna boos!!! Bo ook meisje!!! zei hij!! hahahahahaha, mar goed even later was hij toch een jongen, papa ook jongen zei hij!! Ooohhwww soms lig ik zo in en deuk met hem!!
liefs woezel