ben zo trots op mijn meissie na een rot tjd van nu bijna twee maanden terug
dat ze werd opgenomen in nijmegen omdat ze dit keer goed ziek was overgeven en diaree kwam eigelijk voor controlen in het ziekenhuis thuis niks aan de hand als al bijna drie jaar diaree en vaak ziek enzo maar in he ziekenhuis begon alles dat de dokter haar niet meer heeft laten gaan twee volle weken in het ziekenhuis gelegen met leyla heel veel onderzoeken gedaan waarvan er een antal eigelijk niet zo vlekkeloos is verlopen omdat leyla een angstig meissie is voor wit en prikken en ga zo maar door en is er eindelijk na drie jaar een ziekte uitgekomen colitis ulsersa sinds dat ze weten wat ze heeft wordt ze behandeld met prednisolon die ze in totaal 11 weken moet krijgen nu nog maar 1,5 week en dan is dat er weer af en het tweede medicijn is azathioprine die ze een jaar moet krijgen en als ze daar tussen door nog een aantal keer ziek is geweest of ja haar darmen dan vijf jaar is ze in die tijd dan nog ziek geweest dan moet ze deze voor heel haar leven slikken je kon bijna nooit zien dat ze ziek was omdat ze ondanks haar pijn toch heel lief en vrolijk bleef aleen looptze wat achter met fase s die ze toen niet deed nu is het al een tijd goed in haar buik en vreet ze alles uit leerd ze veel meer en doet ook veel meer en is ze nog vrolijker als anders wat ze eigelijk in stape had moeten doe doet ze u allemaal in een keer dus loop ik continu achter haar aan om dat weer op te ruimen ofwat dan ook dus heb het de laatste tijd erg druk met alles daarom ben ik ook niet vaak her te zien plus dat ik het even niet kon om hier te komen moeste even alles zelf eerst op een rijtje zetten
maar het gat ook nog even duren voor dat ik weer vol hier op te zien ben
dit is voor het ziekenhuis opname
en deze zijn allemaal van na het ziekenhuis met medicatie
ze is zo opgeknapt is veel bruiner niet meer zo bleek ik heb nu een heel nieuw kind
gekregen
gr de mam van leyla
veronique daniels