Ben zo moe!

ja ik ga vanaf morgen ook naar 5 flessen
het moet nu maar eens gebeuren hoor
komt gewoon dat ze niet slaapt en dan zijn die flessen een soort rustpunt
want ze doet meteen haar ogen dicht hihi
maar ik kan niet op 6 flessen blijven , wil nu ook met fruit beginnen en als je dat er ook nog tussen moet proppen kweet niet of ze dat trekt
zou blij zijn als dat flesse gedreutel voorbij is en lekker met de pot mee eet
heeeeerlijk (heb je alleen wel veel smerigere luiers hahaha)

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Hoi, ik geef zelf borstvoeding. dit is lichter verteerbaar dan flesvoeding, dus eruit!!! Ik moet zeggen dat ik met je meeleef! Luc is ons derde kindje, en ik begin steeds meer moeite te krijgen met de gebroken nachten. Hij komt om de 3 uur, en met een beetje pech houd hij dit ook 9 maanden vol. Ik ben er alleen niet voor om baby’s uit hun slaap te halen voor de voeding. Ze mogen zo’n 6-7 uur zonder voeding hoor! Wakker maken zorgt onnodig voor onrust. Als je kindje honger heeft, wordt het wakker en hoor je het snel genoeg (als het goed is). Ik moet zeggen dat ik soms niet eens meer wakker wordt totdat Luc echt gaat huilen… Ben ook erg moe. Anders geef je om 12.00 uur een papflesje… Is dit een idee? Is het zo dat je kindje om een bepaalde tijd echt gaat slapen? Als je dit weet, geef je ervoor die fles… en dan snel je mandje in om de uurtjes mee te pikken, Sterkte…

mamma!!!

Ik weet niet of dat al mag een papflesje ? Volgens mij mag dat pas bij 4 maanden en Demi is pas 2,5 maand. Ze krijgt haar laatste voeding wel voor hongerige baby’s en dat is dus best goed gegaan totdat ik over ben gegaan op de 5 flessen. Ik denk dat het gewoon het ritme is.
Ik snap heel goed dat jij ook ontzettend moe bent. Dat breekt echt heel erg op die nachten.
Natasja

volgens mij mogen ze pas pap met 6maanden
en dan is het beter om het smorgens te geven (veel calorien)
als ze savonds zo een bom inslag krijgen raken ze daar aan gewend en dat wil je niet toch??hihi
met 6 maanden hoef je ze ook niet meer wakker te maken om 23uur
bij die jongens is dat in een keer goed gegaan zijn nooit wakker geworden
ben benieuwd hoe het bij chloe gaat

Ja ik dacht inderdaad ook dat dat nu nog niet mag. Ik wacht het wel gewoon af, maar vandaag is ze echt heel de dag jengelig geweest niet normaal meer. Heeft telkens maar een uurtje geslapen na haar voeding en dat is echt heel weinig voor haar doen. Zelfs net na de fles van 19 uur is ze tot 20.15 klaar wakker geweest. Dat ben ik niet gewend van haar en ik snap best dat ze meer wakker wilt zijn, maar zoals vandaag ben ik niet gewend. Heel veel huilen en gewoon niet zichzelf. Ja ook zij kan haar dag niet hebben natuurlijk !!!
Ik wacht het maar gewoon af. Hoop dat ze toch weer door gaat slapen, want vanaf 5 uur wakker is ook niet alles.
Nancy, hoe gaat dat in zijn werk dan als die avondvoeding eraf gaat ??? Stop je daar gewoon in een keer mee dan ?
Natasja

ja gewoon rats klats stoppen
is me bij die jongens gelukt misschien bij haar niet hoor
maar gewoon niet wakker maken!!
maar daar zijn ze nu nog niet aan toe hoor

oja ik zit tegenwoordig ook op hyves
vind het alleen een hele ingewikkelde toestans hihi

Ja dat zeggen ze bij het CB wel denk ik als het zover is. Ik hoor het wel. Eerst maar eens zorgen dat die nachten goed gaan. De hele week door geslapen en nu gaat ze weer gek doen.
Zit jij ook op Hyves ??? Nou wat leuk. Ik zal je opzoeken en dan ga ik je uitnodigen dan kunnen we daar ook op mailen en kan ik gelijk wat leuke foto’s van je zien !!!
Liefs Natasja

nou ze zeggen bij ons op het cb niet zo veel meer kwa voeding
maar ik weet het nog van die jongens en dat hou ik gewoon een beetje aan
morgen ga ik voor het eerst fruit hapje geven hihi ben benieuwd
zooooo schatig
nou ook tot hyves!!!

ik sta er ook bij wendy op

Hoi, weten jullie dat Nutrilon een telefoonnummer heeft waar je met deze vragen terecht kan? het nr is;0800-0222626. het is 24-7 bereikbaar’.Voor kindjes met flesvoeding kunnen ze heel deskundig advies geven. Ook over allergie en babykwaaltjes weten ze veel! Voor de mama’s die borstvoeding geven kun je surfen naar stichting borstvoeding natuurlijk en LLL. Je kunt LLL bereiken op nr 0111-413189 en BVN op 0343-576626. Dit is de beste mannier om advies te krijgen voor borstvoeding. Ook het consultatiebureau weet e.e.a., maar voor borstvoeding kan je toch het beste bij deze deskundige aankloppen. Ik geef zelf borstvoeding, dus ik weet niet zoveel van flesvoeding en evt. bijvoeden of vaste voeding bijgeven. Ik begon hier zelf altijd mee met 9 mnd. Dan kregen de meiden behoefte aan iets vasters, dus dan deed ik dat in de vorm van fruit etc. Een goede mannier van voeden draagt ongetwijfelt bij aan een goede nachtrust. EN wat ik ook nog bedacht… s’avonds een lekker warm bad!!! dan slapie doen…heerlijk!!!

mamma!!!