Ben zo boos op mijn vader

beste moeders
ben nu toch wel zo boos op mijn vader zoals jullie weten ga ik dit jaar ik heb de datum al en alles maar nu wil mijn vader dat ik op een maandag ga trouwen omdat hij op de vrijdag niet kan mijn ouders hebben een koeriersdienst en bezorgen iedere dag post .
hij zegt gewoon ijskoud dat ie op vrijdag niet kan dat ie post moet weg brengen en op halen bij de klanten en als hij dat niet zou doen dat de klanten hem niet meer willen , ik vind het zon rare gedachten van hem .
maar goed mijn vader heeft wel de door slag gegeven en mij diep gekwets dus heb ik besloten om in turkije te trouwen zonder mijn familie .
we geven een appart feestje voor vrienden volgende maand
want we hebben beide maar een klein cluppie vrienden dat hoeven we hier dan te regelen.
ik moet wel alles afbellen nu zoals de fotograve en alles .
maar mijn besluit staat nu vast en zo gauw we weg gaan weten zij niet dat ik getrouwd terug komen .

sorry voor mijn verhaal maar moest het even kwijt

gr de mama van leyla

veronique daniels

Ik kan me dat heel goed voorstellen. De belangrijkste dag in je leven na de geboorte van je dochter en dan krijg je dit. Mijn moeder had ook een eigen zaak enne die is gewoon dichtgegaan toen mijn broertje geboren werd. Ik denk persoonlijk dat die klanten het best begrijpen als je op zo’n dag niet werkt, maar dat terzijde.

Hoop dat je in Turkeije een hele mooie dag hebt en dat jullie daar met een goed gevoel op terug kunnen kijken straks.

Groetjes,

Michèle

ja dat hoop ik dus ook ik weet wel dat als ik terug kom ik wel ruzie heb
want dan is dat ook weer niet goed maar ik maak er een mooie dag van samen met mijn mannetje en dochter dus dat komt wel goed.
in plaats dat we in okt trouwen we nu eerder we gaan zo gauw hij zijn verblijfvergunning binnen heeft .

nog even een vraag is het wel rechtgeldig als je in turkije trouwd of geld dat niet voor nederland dus wat ik bedoel als ik daar trouw ben ik nog steets getrouwd hier in nederland.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Als je in Turkije trouwt, dan is dat voor de Turkse wet. Je moet dat in Nederland dan nog registreren. Ik zou even naar het gemeentehuis gaan om precies te vragen hoe en wat, want je moet volgens mij ook een bewijs meenemen naar Turkije dat je nog ongehuwd bent etc. Even advies vragen dus!

Maarre, wat een verhaal. Heeft je vader niet gewoon een groot probleem met je huwelijk en wil hij daarom niet komen met de smoes dat het bedrijf niet dicht kan? Ik zou er eens 'n gesprekje met hem aan wagen.

Succes meid!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Klopt je moet het in nederland registeren en dat moet binnen een jaar. Mijn tante is toen in Barbados getrouwd met mijn oom. Hoe of wat weet ik niet precies want ik was nog best jong toen. Inderdaad even navragen bij het gemeentehuis.

Groetjes,

Michèle

nee ik ga geen gesperk meer met hem aan het heeft geen nut met hem als ie eenmaal iets in zijn hooft heeft dan kan je het er niet meer uit krijgen dus geef ik het op .
en ja ik denk en heb nog steets het gevoel dat hij niet wil dat ik met mijn vriend trouw waarom ik weet het niet mijn vriend doet van uit alle hoeken zijn best maar het helpt niet .
en dank jullie wel voor de info ik heb vandaag onze advocaat gebeld of hij wat info wil zoeken van hoe en wat .
ik hoop dat we zo snel mogelijk alles hebben want we hebben het geld voor het huwelijk en ik heb zin in een feestje hihihi.

gr de mama van leyla

veronique daniels

In ieder geval fijn dat jij zo’n goed gevoel hebt bij je mannetje dat je met hem wilt trouwen. Jammer dat je met je vader er niet uit kunt komen. Tja, dan moet je voor jezelf kiezen hè. Laat je nog weten hoe het huwelijk was?

jeetje zeg…dat is op zijn zacht gezegt erg flauw van je vader, bedoel je dochter gaat trouwen leuk toch!!! daar kan toch wel een vrij dagje vanaf.
Als ik het zo lees komt het op mij een beetje over dat hij het huwlijk niet zo ziet zitten.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wat een dubbel gevoel zal het zijn voor je… maar wij zijn blij voor je dat je voor jezelf en je man (en dochter) heb gekozen! Dan komt een vader toch op de 2e plaats, jammer dat het zo moet hé! Maar maak er een mooie onvergetelijke dag van … en wij horen het verloop wel…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

zeg dat wel ik zo ontuitstaanbaar van hem maar ja .
ik kies nu lekker voor mezelf (doe ik normaal gesproken nooit )
maar deze keer wel en zeker mijn gezin en dochter komen altijd opde eerste plaats en dan anderen en dan pas ik .
en ik laat het zeker weten hoe het was en natuurlijk fotos he
maar eerst een hoop papieren bij elkaar halen voor het huwelijk enzo
en volgende maand een feestje hier in nederland voor vrienden voor familie hoef ik het niet te doen .
de hele familie is toch allemaal uit elkaar gevallen en lijmen lukt niet meer te veel gebeurt .

gr de mama van leyla .

hier op het forum zorg ik wel voor digi feestje iedereen is welkom

veronique daniels

Ik kan me voorstellen dat je ontzettend boos bent op je vader. Dat hij het juist op zo’n mooie dag laat afweten. Goed van je dat je voor jezelf gekozen hebt en ik hoop voor jullie dat het alsnog een schitterende dag gaat worden.

Ondanks dat de dag nu anders wordt hoop ik dat jullie er erg van genieten.

Groetjes,
Sandra

quote:
hier op het forum zorg ik wel voor digi feestje iedereen is welkom

we wachten op de uitnodiging!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

komt in oorde over een paar dagen is hier de uitnodiggingen te bekijken

gr de mama van leyla

veronique daniels