Ben zo bang

Nou wat een nacht, zoals ik al verteld had is demi behoorlijk verkouden, verstopt neusje had ze al, maar nu hoest ze dus ook, en soms lijkt het net of ze stikt.
Vannacht half 3 ik schrok wakker, en ze maakte geluid alsof ze stikte, nou mijn hart sloeg over, ik begon gelijk te huilen, en het erge was ik durfde niet te gaan kijken, ze was gelijk stil daarna, dus ik in paniek arno wakker gemaakt, nou die vloog natuurlijk die kamer van Demi op, en heeft haar er even uit gepakt want ze had het echt benouwd, ze moest weer hoesten, nou dat klinkt zo eng…
heb ze daarna maar even aangelegd, want haar hoest klinkt als een kriebelhoest, dus ik dacht ik laat haar een beetje drinken, dan zakt het wel.
Nou daarna weer terug in bedje maar pfff ik doe geen oog dicht dan…
Arno boos op mij dat ik niet zelf ging kijken, hij zei wat doe je als ik niet thuis ben, blijf je dan ook verstijfd zitten? Heeft hij natuurlijk gelijk, maar ik was echt zo bang…

Ik ben de laatste dagen zo met de dood bezig, we hebben een sterfgeval van iemand van 38, je leest zoveel op het net over overleden kindjes, en je hoort hier op het bord ook zoveel, ik word daar echt zo bang van, Demi is mijn alles ben zo bang haar te verliezen…

Weet iemand of er voor zulke jonge kinderen (4,5 maand) iets te krijgen is voor het hoesten?

Groetjes Nathalie

hoi nathalie

wat vervelend van demi je schrikt je eigen dan rot als ze het zo benauwd hebben en vooral s’nachts ik weet dat ze van vsm iets hebben voor het hoesten volgensen mij heet het tussikind maar ik weet niet vanaf waneer ze dat mogen hebben moet je even navragen want je hebt ook tussistin maar dat is pas vanaf een jaar nou heelveel sterkte met demi en ik hoop dat ze snel weer beter is

groetjes anita en kyra

Hee Meis,
ja dat is inderdaad ff schrikken…
Maar Arno heeft wel een beetje gelijk hoor.
Je moet dan even heel rustig blijven, moeilijk maar toch…

Voor het hoesten helaas geen tips voor…

geef demi een dikke knuf…
en mama niet meer zo laten verschieten hoor.

Misschien is zo’n kinderehbo cursus echt wat voor jou, dat je misschien beter weet te handelen en niet in paniek raakt

Kussies

kim heeft wel een beetje gelijk ik denk dat dat wel goed zo zijn probeer altijd rusig te blijven paniek is nog veel erger je kindje voelt dat ook en word het alleen maar erger.
leg haar een paar dagen op haar zij dat hielp bij jordy ook… als ze zo blijft hoesten laat de huisarts er even naar luisteren…

sterkte meis
het is ook eng hoor!!!

Tries

Ja Geloof ik graag dat je bnet geschroken pfff arme demi zeg
Veel stomen met der En kruidenbadje geven komt het lekker los van
Veel suc6 met je meissie
Geef der maar een dikke knuffel van ons

Liefs Francis en Kevin

Ik zou zweren dat ik al gereageerd had maar volgens mij was ik vergeten op verzenden te drukken hahaha de mutzzzzz.

kimmetje haalt een goed punt aan
op zo’n ehbo leer je toch om te gaan met dit soort situaties want met paniek is niemand gebaat kan me er wel wat bij voorstellen hoor.

maar als je twijfelt ga ff naar de dokter die zijn er voor de mijne zegt altijd liever 10 keer voor niks dan een keer te laat.

heel veel sterkte en overwin je angsten meis

Bri

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts, vanmidag om 14.40 ik denk dat ik ga lopen als het droog is lekker even frisse lucht want ik merk als de verwarming aan staat en het dus warm is, dat ze er dan meer last van heeft als buiten.
Ik heb al steeds luuf gesmeerd en neusdruppeltjes, en vannacht een ui bij d’r bedje, maar om 2 uur was het weer feest hoesten proesten alsof ze stikt, had haar even een slokje water gegeven, dat hielp wel…
En vanmorgen om half 7 was ze wakker, nou dit is niks voor Demi hoor, heb d’r eten gegeven en maar weer even terug gelegd, nu slaapt ze nog steeds…

Ik hou jullie op de hoogte.
Bedankt allemaal

Groetjes Nathalie

hoi

Heel veel suc6 bij de dokter.
maar ff vraag heb jij de verwarming op demi der kamertje ook aan staan dan.

want dan heb ik als advies zet gauw uit want dat is niet goed
als het dan te koud wordt kunt je beter een kruikje in der bedje leggen.

van de verwarming krijg je een droge keel.

of je moet van die water dingen aan je verwarming hangen.

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

heel goed dat je naar de dokter gaat. zet alleen de verwarming aan als het echt te koud is onder de 18 graden en zit hem dan even aan zodat de tempratuur lekker is daarna weer uit. je kan een een kruik in haar bedje leggen dqat is nog beter.
als ze nou weer zo benauwd is ga met haar onder een de douche staan zet hem eerst helemaal heet zodat er veel stoom is in de bad kamer daarna op tempratuur en dan er lekker ondergaan staan…

laat even horen wat de dokter heeft gezegt

sterkte meis Tries

nathalie hoe is het nu met je meissie ??

wat me voorgangers zeggen kachel op haar kammertje uit hoor.en als je merk dat ze binnen in de huiskamer ook warm is dat ze hoest zet hem 1 graad koeler.want zelf wij hebben er last van als we hoesten met kachel aan.bij ons staan ze ook nooit aan boven,of het moet vriezen dat het kraakt.

nou meis sterkte bij de dokter en laat je het snel weten.

gr.bianca

groetjes bianca