Nou wat een nacht, zoals ik al verteld had is demi behoorlijk verkouden, verstopt neusje had ze al, maar nu hoest ze dus ook, en soms lijkt het net of ze stikt.
Vannacht half 3 ik schrok wakker, en ze maakte geluid alsof ze stikte, nou mijn hart sloeg over, ik begon gelijk te huilen, en het erge was ik durfde niet te gaan kijken, ze was gelijk stil daarna, dus ik in paniek arno wakker gemaakt, nou die vloog natuurlijk die kamer van Demi op, en heeft haar er even uit gepakt want ze had het echt benouwd, ze moest weer hoesten, nou dat klinkt zo eng…
heb ze daarna maar even aangelegd, want haar hoest klinkt als een kriebelhoest, dus ik dacht ik laat haar een beetje drinken, dan zakt het wel.
Nou daarna weer terug in bedje maar pfff ik doe geen oog dicht dan…
Arno boos op mij dat ik niet zelf ging kijken, hij zei wat doe je als ik niet thuis ben, blijf je dan ook verstijfd zitten? Heeft hij natuurlijk gelijk, maar ik was echt zo bang…
Ik ben de laatste dagen zo met de dood bezig, we hebben een sterfgeval van iemand van 38, je leest zoveel op het net over overleden kindjes, en je hoort hier op het bord ook zoveel, ik word daar echt zo bang van, Demi is mijn alles ben zo bang haar te verliezen…
Weet iemand of er voor zulke jonge kinderen (4,5 maand) iets te krijgen is voor het hoesten?
Groetjes Nathalie