Ben ziek

dylan en kaitlyn gingen vanmorgen vast tandenpoetsen,ik zat nog beneden lekker aan een bakkie koffie…

hoorde ik kaitlyn tegen dylan zeggen,zeg tegen mama dat ik ziek bent dan hoef ik niet naar school,waarop dylan zegt,reken er maar niet op mama stuurt mij ook altijd naar school als ik ziek bent…nou zegt kaitlyn dan zeg ik dat ik nu gespuugd heb.

waar haalt ze het vandaan die wijsheid.

ik deed dat vroeger,omdat ik 1 meisje in de klas had die het op me gemund had,knipte zelfs me truien kapot of trol aan me oor keihard…dus ik deed de thermometer op de lamp tot hij stopte op 39 en deed dan zielig,maar na 4x zei me moeder je gaat naar school als je echt ziek bent dan bellen ze wel.

en dat is nu ook wat ik dus altijd tegen dylan zegt als hij eens niet naar school wilt hihihihi

Bianca,Dylan & Kaitlyn

whaaaaaaaaahahaha de slimmerikken. Waarom wilde ze niet naar school dan ?

Hihihi wij haalden op het internaat ook de gekste fratsen uit om niet naar school te hoeven, maar toen waren we wel wat ouder.

ik heb maar niet gevraagd,want als ik het vraagt dan gaat ze express huilen op school dat ze naar huis wilt hihiih,en de juf geeft na mijn zin te gauw toe om haar dan niet op school te hebben

verleden week zei ik vanmorgen ga je naar school en dan vanmiddag ga je ff slapen,nou een drama gelijk

en terwijl ze heel graag naar school gaat,maar ze heb haar dagen als ze te moe is wilt ze het liefst bij mama zijn

maar hoe ze erop is gekomen zeg met ik ben ziek hihihihi

Bianca,Dylan & Kaitlyn

whahaha ik kan me zo voorstellen hoe je dan per ongeluk zo`n gesprek opvangt… ik zou niet meer bijgekomen zijn denk ik.

Jeetje nou wat een wijsheid en hoe komt ze erop.
Is natuurlijk wel vermoeiend hele dagen op school zitten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hihi, wel grappig (en uitgekookt ) dat ze eerst haar grote broer er voor inschakelt

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Hahaha slimme meid hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

vanmorgen probeerde ze het anders,ging ze gebogen staan en gillen dat ze buikpijn had en ik draaide me om hoorde ik haar lachen hihiihihih

maar we weten waarom nu,de 2e vaste juf is ziek,dus gisteren en vandaag inval juf,dat is natuurlijk verteld in de klas,dus dan is madam ff het vertrouwen kwijt en dan wilt ze liever thuis zitten lekker tutten met mama

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hahahahahhhaha die kaitlyn lekker uitgekookt hij is wel leuk heb er wel om gelachen .maar ja mijn tijd komt nog met tanja hihihihihiihihi ze gaat maandag voor het eerst oefenen

groetjes marielle mama van
10-10-01

oohh spannend zeg,je laat wel weten hoe het was he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

haha is toch koddig hoe slim ze zijn,moest je het gesprek nu niet toevallig gehoord hebben had je het misschien nog geloofd,echte slimmerikken die kindjes

liefs jessica, &

Ohhh Bianca wat een boef zeg!!

Groetjes Nathalie & Co

vandaag gelukkig geen smoesjes hahah had ze geen tijd voor hadden ons verslapen

Bianca,Dylan & Kaitlyn