Mijn buikkie van de zwangerschap van Fabienne.... moest hem ff weer showen! Kan ik hem gelijk ook op andere sites showen.... of mag dat niet??
Liefs Ellen

Mijn buikkie van de zwangerschap van Fabienne.... moest hem ff weer showen! Kan ik hem gelijk ook op andere sites showen.... of mag dat niet??
Liefs Ellen
Nee kimmie, na drie hebben we toch wel besloten dat een vierde niet echt handig is. Dit past nog maar net in de auto, en bij elke zwangerschap een andere auto kopen is ook niet wat he?!
En bovendien het wordt nu net weer wat makkelijker, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken!
Liefs ellen
Wat een ontzettend mooie foto zeg! Ik heb spijt dat ik eigenlijk helemaal geen foto's heb van mijn zwangere buik (vraag me niet waarom we die amper hebben, zou het echt niet weten). Ik heb er geloof ik maar 3 ofzo, maar dan met kleding aan. Helaas kan ik het nooit overdoen aangezien wij het bij ons lieve knulletje Stephan houden en er niet nog meer kindjes komen! Maar echt een heeeeeeeel moooie foto hoor!!! Mag je inderdaad wel heel trots op zijn!
Groetjes, Bianca