Ben nieuw

ik hand vraagje : ik ben meisje van 19 jaar ik heb met 1 jongen zonder cadom gedaan en was ik gelukeg ogestelt en ik hand met ander jongen met gedaan en daar van ben ik het ook geworden ongestelt en met deze jongen hand ik het ook zonder gedaan aleen hij weet het niet mewer wat die gedaan heb maar ik weet het wel : ik heb de heel pil afgemaakt hoop ik niet dat ik zwanger ben wat heb gistren de laaste pil gebruikt maar ben nu nog niet ongestelt en wat moet ik doen als ik niet ongestelt ben ? hoop dat ik zwanger ben en nu groetjes van mij hoop dat julli mij kunen helpen doei

kim

Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om het feit of je AIDS kunt hebben dan om het feit dat je misschien zwanger bent. Ik zou het wel weten als ik moest kiezen wat ik liever had.

Dus lekker richting dokter zou ik zeggen met het hele verhaal.

Groetekes, Sje

aller eerst moeilijk te lezen je berricht, maar ben er toch uitgekomen.

ik zou ook meteen even naar de dokter gaan om van alles uit te sluiten.

groetjes gytha

heb test gedaan er stond 1 strepje op maar ben je tog niet zwanger

kim

Allereerst zou ik met me 19 jaar me eens zorgen gaan maken over een spraakgebrek want dit is moeilijk te begrijpen zoals je het schrijft. Verder zou ik me behalve druk maken over een zwangerschap ( er moeten 2 streepjes zijn voor een positieve test en daarbij zeg je de pil netjes gebruikt te hebben) inderdaad ook of misschien wel meer druk maken over geslachtziektes.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

brep er nu helemaal niks meer van eerst zeg ze eerste streep is goed en nu twee nou brief stond als je een streepje heb ben je niet zwanger dus en stond er ook op dus ben niet zwanger

kim

Ik snap er niks van wat je allemaal schrijft zo, ga beter nederlands schrijven of ik haal de topic weg!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Dit is toch zeker een grap en niet serieus bedoeld hè?
Je schrijft slechter Nederlands dan een kind van 6 en schijnbaar ben je met 19 jaar oud genoeg om met allerlei kerels in de koffer te duiken, maar je weet niet waarvan je zwanger wordt? Als je de pil gebruikt, word je normaal gesproken niet zwanger, waar heb je hem anders voor en inderdaad ik dacht dat ze tegenwoordig goed voorlichting op school gaven over Soa’s maar dat stuk (en volgens mij nog meer) heb jij waarschijnlijk gemist op school?!

Groetjes,
Inge

Vaag verhaal en idd heeeeeeeeeel vaag te snappen, en een ding ik was ook jong moeder maar ben nog steeds met dezelfde (mijn eerst) is toch heel wat anders. En begrijp niet dat je met zo veel jongens in bed kunt duiken zou maar eens nadenken over je toekomst(mijn mening)

Liefs en dikke kus brenda en charissa

als k heel eerlijk ben k schaam me ervoor dat k misschien nu al moeder word…
maar schaam je je niet op open en bloot te vertelle met hoeveel jongens je naar bed bent gegaan en zonde condoom en dit maakt het helemaal mooi dat je niet meer precies alles weet wie wat nou heeft gedaan…sorry hoowr…maar maak je eerder druk om een ziekte dan om een kindje…en hoe wil je voor je kindje zorge…als je niet eens op je zelf kan lette…sorry hoowr…ben wel jonger dan jou…maar jij zou beter moeten wete…is iemand het niet eens met me berichtje…dan wil k dat graag hore…en ook wrm je het niet eens bent…

liefs Wena