Ben me net dood geschokken

pfff ik ging net stofzuigen jordy liep in zijn loopstoel en dacht ook dat mijn huis veilig was ja het huis wel maar niet de hoogte van de stopcontackten jordy had de draad van de stofzuiger te pakken en om zijn hoofd gedraait en ik maar trekken want de stofzuiger kwam niet verder. jezus had me kind kunnen op hangen ik stofzuig verlopig even niet meer als jordy in zijn loopstoel zit. oohh wat voel ik me dom

Tries

kan gebeuren, is erg schrikken maar er is niets ergs gebeurt! Maak je niet al te sappel weiffie!!!

Kussies

Kan iedereen gebeuren hoor Tries niet je erg druk gaan maken. Waarschijnlijk ben jij veel meer geschrokken dan Jordy.

Dikke kus, Els

nee Jordy zag de lol er van in …

pff dit gebeurd me echt nooit meer

Tries

nou tries gelukkig is er niks gebeurt en is het goed afgelopen.

ik was vanmorgen ook stom ik trok de poort nog eens extra dicht en toen zat mitchell er met zijn duim tussen,helemaal blauw en dik en het vel eraf,ik kon me wel voor mijn hoofd slaan.

liefs ingrid

Goh inderdaad schrikken Tries, dat zou ook iets voor mij zijn, en maar trekken…
Ach gelukkig niks gebeurd!!

Groetjes Nathalie

hoi tries lees het nu pas.

sorry maar moest er wel omlachen haha grappig. en jij maar denken wat is er nou.

Meis echt tis niet erg kan iedereen gebeuren allemaal doen we dingen waarvan we naarderand zeggen jeetje wat stom.

ik heb amber wel eens laten vallen was vergeten gordeltje van de wipstoel vast te maken en boem daar lag ze op de grond.

je hebt weer wat geleerd en dat gebeurd je noooooooooooooit meer.

Jeee das schriken zeg Tries pfffff.
En jij maar trekken aan die stofzuiger.
Inderdaad maar niet meer stofzuigen als Jordy in zijn loopstoel zit.
Weet je wat ze trouwens ook heel leuk vinden.
Mee poesten Kevin doet dat ook die heeft zon mini zwabbertje (Voorde comp eigenlijk) en een bezempje en als ik nu aan het poetsen ben zwabbert hij vrolijk mee Kei leuk.
en daar gaat het ze om want ze zien ons poetsen en hun willen dat dan ook.

Liefs Francis en Kevin

ik vindt die bezems voor de kids echt onwijs gevaarlijk…
als ze vallen met de steel in hun handen, moet er niet aan denken…

maar tries gelukkig niks gebeurd…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper