Ben me lam geschrokken

Gister sprak een oud collega me aan op msn…
Ze zei gaan maar zitten want ik moet wat ergs vertellen…
Wat blijkt, onze vroegere voorwerkster is afgelopen 10 augustus overleden aan de gevolgen van K… ik was er meteen stuk van!
Ik had haar al een jaar of 3 niet meer gezien (sinds we allemaal gedwongen ontslagen waren) en vroeg me al een aantal keer af hoe het met haar ging, ik had alles verwacht maar dit ze mocht maar 44 jaar worden, ze laat haar man 2 kinderen en een kleinkind achter, ik krijg het niet uit m’n hoofd, het is dat ik het condoleance register vond op internet, en het daar dus zwart op wit staat, ik kan het haast niet geloven, zo’n leuke spontane vrouw, word zomaar weggerukt bij haar gezin

Groetjes Nathalie & Co

Tjonge Nathalie,

Ik kan me goed voorstellen dat je je lam geschrokken bent.
Dat iemand maar 44 jaar is geworden en twee kinderen achter moet laten maakt het helemaal onverteerbaar. Ja dat zijn hele erge dingen waarbij woorden tekort schieten.

ja het is een rot ziekte .ja naar de leeftijd word niet gekeken .sterkte er mee

groetjes marielle mama van tanja

44 Jaar is geen leeftijd
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen
Verschrikkelijk zo jong nog
Het is ook een kl*te ziekte pfff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat ontzettend jong!!!
Gecondoleerd

Groetjes Marianne mama van Ruben

Bah wat een vervelend bericht.
Gecondoleerd!

Inge

brrr… Ik krijg altijd de kriebels van dit soort berichten… Vooral voor de kinderen… Zowel mijn vriend als ik zijn op jonge leeftijd onze moeder verloren… Mijn vriend ook aan K… en ik aan… Dat weten we nog steeds niet. Maar ik had mijn moeder 's morgens nog gesproken en 's avonds was ze dood…

Lieve Nathalie, ik wens je veel sterkte in deze tijd. En denk niet aan wat had kunnen zijn, maar koester de herinneringen die je hebt…

Veel sterkte meid…

Paula

Oh wat een beroerd bericht zeg. Kan me voorstellen dat je het niet kunt bevatten! Alle sterkte.

Groetekes, Sje

Heftig zoiets, helaas hoorde ik anderhalve week geleden nagenoeg hetzelfde. Een oud collega van me was net herstellende van die nare ziekte toen een propje in haar aderen losschoot en in het hart raakte. Ze was nog maar 47 jaar.

Heel veel sterkte trouwens!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)