Ben me dood geschrokken!

Wij zaten net rustig tv te kijken, toen er een alarm af ging in de computer. Danny heeft altijd zo’n soort scanner aan staan waar je alle brandweermeldingen op hoort… (vraag me niet waarom, hij vind het mooi, gaat 'ie die zwaailichten filmen en op youtube zetten, haha! Beetje een kleine jongen dus nog)
Blijkt er een binnenbrand te zijn, 4 deuren van ons af! Dus wij direct naar buiten, we waren er nog eerder dan de brandweer. Er stond een jongen helemaal in paniek stenen te zoeken om de ruit door te gooien en eventueel mensen wakker te maken. Danny trok een paar klinkers uit iemands tuin en gooide de ruiten in, maar gelukkig was er niemand thuis! Die jongen die de brand ontdekte kwam terug van zijn werk en tijdens het parkeren zag hij vlammen in dat huis. Hij belde 112.
Maar jeetje wat zag dat er heftig uit zeg! Het zal je huis maar zijn… Bah! Je moet er toch niet aan denken Ben wel even met de neus op de feiten gedrukt, zo snel als dat ook gaat! Binnen een minuut stond het hele huis in lichterlaaie! De brand was wel redelijk snel geblust en de bewoner (een alleenstaande turkse man) kwam er later ook aan. We moesten allemaal op afstand blijven dus we zagen geen reactie van die man, maar die zal ongetwijfeld behoorlijk van de kaart zijn…

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oh meid, wat heftig inderdaad zeg! Pfffffffff…

Groetekes, Sje

pff wat moet je geschrokken zijn! zou die vent dan kaarsjes ofzo aan hebbe laten staan of iets? Een huis staat toch niet zomaar in de fik?
snap je reactie heel goed… heb ooit iets dergelijks meegemaakt met onweer.
zaten we op een camping en het ging me toch tekeer?!
en ineens een KEI harde knal ik schrok me kapot en was nog jonger ik ging tussen de benen van een vriend van me zitten van schrik.
zagen we na 'n minuut allemaal mensen rennen en gillen
dus wij naar buiten stond de caravan achter ons in brand en niet te zuinig ook. (helemaal afgebrand)
de familie was 1 dag daarvoor naar huis gegaan…echt niet normaal.
en het gekke is dat precies 1 jaar daarvoor een vader met zijn dochter (andere familie) hun caravan in ging (die stond toen ook achter die van ons) en hij had een sigaret in zn hand…bleek er een gas lek te zitten dus BOEM ging het…
dat meisje had hij naar buiten gegooit letterlijk… en hij zelf had fikse brandwonden maar overleefde het wel… echt freaky! snap helemaal hoe je reactie was dus…bah… gaat het wel nu? heb je kunnen slapen?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh wat eng ook Inge! Wij hebben ook heel lang op een camping gestaan, en daar was toen ook een hele caravan uitgebrand door bliksem, wat gaat dat dan ook snel he!? Bah, ik vind voor sowieso al eng hoor! Je ziet vaak op van die home-video programma’s ook van die domme mensen die een flex brandbaar spul in een bbq bijvoorbeeld gooien en dan een enorme steekvlam krijgen. Ik zie Danny soms ook van die ondoordachte dingen doen, en dan heb ik het hart in de keel. Ik ben zo bang dat er iets ergs gebeurd!
Vannacht was het nog lang onrustig hier, ze waren dat huis natuurlijk aan het dicht timmeren, en toen eenmaal het geboor en getimmer afgelopen was, ging de rookmelder weer af! De hele tijd dat iritante gepiep! Konden ze weer naar binnen, en dat duurde lang want ze mogen niet meer zomaar dat huis in gaan… Wel raar trouwens dat dat ding afging, je zou toch denken dat die ook verbrand is! Het hele plafond was ook bijna doorgebrand, die is namelijk van hout, net als bij ons!
Ik heb gister voor het slapen gaan alles dubbel gecheckt, ik haal me ineens vanalles in het hoofd! Maargoed, das niet verkeerd denk ik.
Hoe dat gebeurd kon zijn daar heb ik geen idee van, de man was niet thuis, en als eerste stond het bankstel in de fik! Natuurlijk gingen er direct roddels rond, meneer zal het zelf aangestoken hebben en weg gegaan zijn… In de brand - uit de brand, iets met de verzekering ofzo… Maar kan me niet voorstellen dat je al je spullen graag kwijt wil raken…
We moesten trouwens wel lachen nog hoor, er werden opeens een heleboel honden uitgelaten op het moment dat de brandweerwagens de straat in kwamen… Allemaal nieusgierige mensen die de hond gebruiken om onopvallend te gaan kijken! Haha

Groetjes Anouk

nou er zijn genoeg mensen zo gek die zn eigen kiet in de fik steken om spullen vergoed te krijgen. dus zeg nooit nooit.
voor sommige mensen hebben spullen geen waarde… alleen geld heeft voor hun waarde. dat is het achterlijke verschil tussen sommige mensen.
haha ik moest lachen om wat je zei over de hond uitlaten, ik ben ook zo hahaha, dan ben ik echt nieuwschierig, hoe of wat. en mijn vriend ook.
laatst was er dan een vechtpartij bij ons achter, waar kleine kids bij betrokken waren. mn vriend ging toen " de hond uitlaten" om de boel even in de gaten te houden. haha ik moest al lachen alleen toen ie lang wegbleef vond ik het minder grappig, was bang dat er wat aan de hand was.
maargoed mn vriend houdt zich altijd goed staande dus dat is mooi.

Da’s schrikken inderdaad.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hahaha als er iets aan de hand is buiten hebben de hondjes dus feest

Groetjes Anouk

hahaha allicht