Ben me dood geschrokken en kan wel janken!

Ik heb dus een klacht ingediend bij de gemeente met een behoorlijke lading erachter…
hier achter de flat is het net een vuilnisbelt, in de zandbak ook trouwens (een hele grote waar een ronde houten koepel in staat met schommels eraan)
Rico is in het glas gevallen, en pakte vervolgens een stuk op met onwijs scherpe punt en…jawel… hij wilde daar "zijn haren mee gaan kammen"
verdorie! ik ben zo over de zeik! hij had wel een snee kunnen oplopen, hij had de scherpe punt al tegen zijn slaap aan zitten, en wilde net gaan "kammen"toen ik snel zijn arm beetgreep. hij had de beweging al gemaakt maar die raakte net zijn hoofdje niet. ik ben echt…zo geschrokken
hij heeft gelukkig niets, alleen een rood handje van de val maar het had ook HEEL HEEL anders af kunnen lopen.
ze sturen meteen iemand hierheen zeiden ze. en dat is maar goed ook!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jee meid wat zou jij geschrokken zijn.
Ik lees je verhaal en zie het helemaal voor me, ik zou ook zo door het lint gegaan zijn!
Wow heftig joh.
Een speeltuin moet een veilige plek zijn voor onze ukkies!

Groot gelijk dat je meteen in actie bent gekomen. Kan toch niet waar zijn, glas in een zandbak?! Vreselijk!

Groetekes, Sje

nee echt ik ben nog steeds aan het trillen, het was een paar dagen terug ook al dat hij glas in zn handen had. die lag langs de zandbak, ik heb het weggegooit toen, en verder niet nagedacht (ik ben een domme doos ik weet het! voel me er echt shit over!) dat het ook in de zandbak kon liggen. nou wel dus!
dat horen ze (vind ik) gewoon vaker te controleren

Brr wat een verhaal, ik kan me goed voorstellen dat je zo geschrokken bent, dat zou ik ook doen. Gelukkig heeft Rico niks, het arme schaapje had zich lelijk kunnen verwonden zo, goed dat je een klacht hebt ingediend!

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Meid toch dat is schrikken
Maar vind dat zo met al de zandbakken hoor
Zitten poesjes in en ja glas
Ze moeten betere speelplaatsen maken
Dichte zandbakken
Al is er een iemand die hem kan openen elke dag
Veiligheid voor alles he
Ik zou denk ik ook heel erg boos zijn
Nou denk ik niet weet ik wel zekers
Gelukkig geen enge dingen gebeurt met je mannetje
Mama was er op tijd bij
Voel je niet te schuldig meid jij wist dit ook niet he

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Dat kon je niet weten Inge, niet schuldig voelen. Je hebt het goed gedaan zo, ook door die klacht in te dienen. Gelukkig lette je goed op en heeft Rico zich niet kunnen verwonden. Ongelooflijk, glas in een zandbak.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik ben blij dat het goed is afgelopen.je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
maar denk je bij zo’n openbare zandbak wel aan wormenbesmetting,van al de katten die erin poepen?

He gatverdamme zeg kan me goed voorstellen dat je schrikt. Zou ik ook doen. Gelukkig heeft ie niks en hopelijk treed de gemeente ook snel op.

Groetjes,

Michèle

Zo meid ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent en ook dat je woest bent. Had hetzelfde gedaan als jij. Gelukkig is er niks met rico gebeurd.

Gr Patries

JE BEN GEEN DOMME DOOS… integendeel … juist super dat je gelijk actie heb ondernomen. Dit had jij toch niet kunnen weten… Wordt maar boos op die ratdraaiers etc die dit veroorzaken ipv op jezelf…

Ik zou ook spookbeelden voor me krijgen als je iets later had ingegrepen… je bent een LIEVE GOEDE ALERTE MOEDER, onthouden he!!!

Lilypie In verwachting Ticker

Jee das echt schrikken, gelukkig is het goed afgelopen. Dylano mag van mij sowieso niet in een zandbak buiten spelen, dat vind ik vies Indd net wat al eerder werd gezegd poezen die er hun behoefte en zo in doen brrr. Wij hebben een zandbak op het b alkon en moet zegen dat hier de meeste zandbakken weggehaald zijn, zal niet voor niets zijn.

Zijn ze al geweest?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

jeetje, wat schrikken!!!
Je hebt heel goed gehandeld hoor meis!!
Liefs, Anne

kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent.
je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren ppffff…
ben je inmiddels een beetje van de schrik bekomen?

Groetjes Marianne mama van Ruben

lief zijn jullie…
@Miniboy: jij ook!

ik ben wel van de schrik bekomen… en ik heb ook nagedacht over jullie opmerkingen kwa wormen etc en ook jij bedankt michelle.
het is wel een idee om een zandbak hierneer te planten denk ik. ALS er plek genoeg is.

Nou een meisje van 12 (het eerder genoemde “gepeste” meisje) zag het gewoon eerder dan ik! zij stond vlak bij rico en ik stond met iemand te praten op een paar meter afstand (had ik dus beter niet kunnen doen…achteraf gelul)
ze zei: HIJ HEEFT GLAS en toen ben ik pas in actie gekomen. ik zag het zelf niet eens, hij wilde dus net zn haren gaan kammen met dat ding… oh jak ik wil er niet eens meer aan denken aan dat beeld. echt eng…

@Mriek: nee ze zijn nog niet geweest… belachelijk. morgen bel ik weer als ze dan niet komen

Wat vreselijk! En da’s nog zacht uit gedrukt… Ik zal wel 3x uitkijken voor ik Luka in een zandbak zet. maar ook degene die glas in een zandbak gooien! wat voor type’s zijn dit! Ik wil het , denk ik, niet weten ook…
Je hebt super gehandeld! En nu maar hopen dat ze ook echt iets aan doen…
Succes!

Liefs, Marloes

PFFFFFFF zijn ze vandaag even langsgekomen, 1 persoon met een achterlijke prikker!
ja de zandbak ziet er nu niet uit als een vuilnisbelt nee maar ik heb duidelijk gezegt dat het onder het zand kan liggen!
zijn die mensen zo stupid?!?!?!
als ze morgen nog niet met de filterwagen of hoe dat ding heet zijn langsgekomen krijgen ze er flink van langs!