Nou jaaa mijn internet heeft weer kuren dan doet ie het wel dan niet om gek van te worden, maar ze zijn er mee bezig er zit ergends een probleem alleen weten ze niet waar, nou ga maar lekker zoeken zou ik zeggen…
verder op zich goed alleen nu al wat last van oefenweeen was ff schikken maar ging weer over dusss weet het ook niet als het blijft ga ik gewoon bellen, maar tot op heden zijn het er een paar dus het zal wel, kan me herinderen dat ze met jordy er ook al vroeg waren weet alleen niet meer precies wanneer (echt wat voor mij)
donderdag zo ie zo naar het ziekenhuis voor controle en een echo, altijd weer spannend…
verder alles oke
jordy heeft nieuwe spelletjes deurtje open deurtje dicht (kastdeurtjes) bank op zei gaat met zijn voeten tegen de bank zitten met zijn rug tegen de muur en duwen maar… het lukt nog op en zo gaat dat met alles dus ben lekker bezig met hem, eindelijk snapt ie dat ie niet met blokken moet gooien, maar eerst moet opbouwen erg leuk, gaat zich zelf wat meer vermaken (nou jaaaaaa!!!)
nog steeds heeft meneer geen zin om te lopen, het gaat met kruipen namelijk veeeeeellllll sneller. zo ie zo wil ie alles zelf bepalen zoals eten alles moet hij zelf doen, met andere worden mijn huis ziet er niet uit want het vliegt zo wat door het huis, maar help hem nou niet, nee dan eet ik gewoon niet! dus dan maar tafelkleed onder zijn stoel en zoek het maar uit, daarna in bad want pfff het zit overal in zijn oren ogen haar zelfs in zijn luier en niet op de manier hoe het er gewoonlijk in komt jullie begrijpen me wel,
dus al met al Jordy word groot… en luisterd nou al niet meer naar ons hihi geintje want mijn wil is wet maar ja als ie anders niet eet doe je dat al snel he…
het was weer een heel verhaal dus ik ga maar weer stoppen…
Gr Tries mama van jordy en ???